15 iun. 2018

(2) Încerc să supraviețuiesc in țara în care :


- Exista politisti ce au relatii dubioase si anormale cu specimene din tabara ce ar trebui să le fie adversă .

- "Bulangi" care şi-au rupt cururile prin puşcării , devenind homosexuali prin conjuctură, in libertate comit infracţiuni şi provoacă scandaluri sub protecţia unor miliţieni corupţi .

- Poliţiştii şi cu ceilalţi reprezentanţi ai legii amendează şi confiscă "marfa" babelor care vând la colţ de stradă Codiţa Şoricelului şi Sunătoare , dar protejeaza proxeneţi , matroane, traficanţi de carne vie , traficanţi de droguri , hoti de buzunare (de la unii chiar cumpara diverse produse) , ş.a.m.d.

- Ți se fură autoturismul , ți se sparge casa / apartamentul , ți se dă in cap pe stradă și dosarul se clasează cu AN + lipsa de probe (sau rămâne deschis in cercetare pe veci) .

- Unii fac avere și renume de oameni de afaceri cinstiti din piraterie, sarlatanie, escrocherii , fraude , afaceri necurate (sub protectia politicului si a serviciilor secrete) .

... și lista va continua.

(.........)


    Ah, cât mă mănânca degetele să scriu despre hoți de buzunare, tâlhari, prostituate, spărgători, interlopi, găinari, traficanți de droguri, traficanți de carne vie ... și relațiile lor anormale cu unii milițieni mai mari sau mai mici și cu unii șefi de secție de prin Ploiești (sefi de sectie pupati candva in dos de unii jurnalisti locali) .... Dar tac (că poate impiedic/ incurc cumva demersurile altora, de pe la alte instituții și nu sunt eu in măsură să o fac).
Nu, nu mă tem .
Insă incă nu este momentul potrivit.

Multe mi-au văzut ochii și multe mi-au auzit urechile-mi cele largi in ultimele luni .
Urât !
Urâtă societate !
Imi este din ce in ce mai scârbă de poporul ăsta ! (Scârbă este puțin spus.)

coruptie la nivel inalt

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: