9 apr. 2018

Salată de LAMIUM PURPUREUM pe masa sărbătorilor pascale .



          Cu ocazia acestor sărbători pascale ortodoxe mi-am adus aminte că românii bat recordul an de an la ...
* IPOCRIZIE
* FALSITATE
* CLIȘEE KITSCHOASE
* MESAJE SECI ȘI REPETITIVE
* COMPORTAMENT DE MAIMUȚE
* FIE CA
* SARBATORIREA UNOR MOMENTE DESPRE A CĂROR INSEMNĂTATE NU AU HABAR (băutură, mancare și petrecere să fie)


        Paradoxal , cam la atât se rezumă la majoritatea creștinilor ortodocși sărbătorile religioase ... La mancare, băutură și urări kitschoase.
Nu, nu am fost alături de majoritate in acea noapte a Învierii ...
Mi-e lehamite de țigănie, cocalari, țoape, hărmălaie, îmbulzeală fără de înțeles, buluceală, nesimțire , fățărnicie și prostime.
Nu , nu mă simt deosebit, insă decât să îmi zboare gândurile și intențiile la fapte "urâte" , mai bine stau la mine acasă.

Da , CRED și IL caut in continuare...
Nu m-am declarat niciodată ateu.


Post Scriptum:
A înflorit Lamium Purpureum .




0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: