29 apr. 2018

[o săptămână minune și o Duminică strălucită // distractie maximă] :)




1. Inceput de săptămână ? Probleme motorizate, cheltuieli neprevăzute , schimburi piese la căruță ...

2. Miez de săptămână ? Instalatori neserioși , timp pierdut , marfă stricată ...

3. Colac peste pupăză? Țeapă primită de la EMag si Flanco cu un televizor la reducere ...


Epilog?
Astăzi , când să plec voios la "sclavie pe propria plantatie", m-a mâncat in dos și m-am apucat (dis de dimineață) să fac curățarea lunară a instalațiilor sanitare și a scurgerilor din bârlog.
Precum obisnuiesc lunar, am folosit câte două plicuri de MrMuscle pe fiecare scurgere din apartament (baie si bucatarie) . Ghinion de neșansă !
Mi s-a infundat atât sifonul de la chiuvetă cât și sifonul din pardoseală . Cum ? Cu ce ? Cu granule MrMuscle nedizolvate. S-au pietruit la interior .
Și dăi neicusorule , și apucă-te de meșterit . Schimbă sifoanele de la chiuvetă cu tot cu conducta de scurgere. Noroc că am găsit magazin de tehnico-sanitare care au avut deschis chiar și astăzi.
Abia acum am terminat.
Minunată zi de Duminică !!!!

Nu mă vait . Sunt curios doar ce imi rezervă săptămâna ce urmează...

Concluzii ?
- Dacă ați inceput săptămâna prost , sigur va fi una distractivă.
- MrMuscle s-au căcat in drum. Granulele la plic au inceput să infunde in loc să desfunde.

***

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: