5 apr. 2018

De dimineaţă, într-o parcare , doi porunghei treceau agale (fără girofare).

               

                      Chiar dacă sunt prins cu altele și nu am timp nici să răsuflu, imi răpesc câteva secunde pentru a scrie aceste câteva rânduri băietului în albastru (simpatic dealtfel) care era tare curios (desigur, in spiritul legii si al meseriei sale) despre ceea ce discutam de dimineață cu un amic , într-o parcare oarecare din spatele unei piețe agroalimentare.

      Dacă doi oameni discută mai aprins (într-o parcare ) și au privirile încruntate , dimineața la ora 7:00, nu inseamna că se ceartă ... Sau cumva nu mai avem voie dimineața, la un pahar de vorbă, in grupuri de câte doi !?
Garantez că unul era incruntat de la gripă și dureri de cap (tot de la gripă), celalalt era incruntat de la nesomn și dureri de cap (de la oboseala).  Pe cuvânt ! 

:))))))))))


P.S.
Data viitoare poate imi fac timp să scriu despre nenii cu funcții de conducere care pun intrebări și se interesează despre diverse prin terțe părți ... Cu toate că nu prea aș vrea să imi fac timp de așa ceva, deoarece mi-e lehamite ... și chiar am altele mai importante de făcut .


Mulțumesc pentru atenție !
In marea majoritate a timpului prefer să fac pe prostul , dar asta nu inseamnă că ochii mei nu văd cele ce trebuiesc văzute , urechile nu-mi aud ceea ce trebuie auzit și rotițele nu mi se invârt în direcția spre care trebuiesc învârtite.

#numazic
#dragonu'
#wtf
#cascadoriirasului
#laovorba
#mieldepasti
#politia
#suspectdeserviciu
#partidultevreatuns
#traficantidepastarnac
#smecheriecutichie
#stresulpastelui
#alabalaportocala
#silverpistons

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: