6 mar. 2018

Eva şi medicul veterinar .


Astă seară am tras o mare sperietură .
Duduia mea Eva (încă de ieri) a început să aibă o stare dubioasă. Stări de greaţă , balonare , etc.
Astă seară a început să saliveze abundent (în picături) , să gâfâie în intervale , să respire greu . Abdomenul era balonat şi aparent tare. Îmi tot veneau în gând simptomele de dilatație gastrică / torsiune abdominală , două situații de urgență majoră la animale , care pot fi fatale in cateva ore ...
Când am observat era deja trecut de ora 20:00 . Clar , la cabinetul nostru veterinar ( Cuppy Vet Yaz) , programul se terminase.
Mi-am făcut curaj şi l-am sunat pe Catalin Popescu , medicul nostru veterinar . După câteva întrebări la obiect , ne-a recomandat să venim imediat cu ea la cabinet pentru că va veni acolo special pentru noi (dânsul locuind în afara orașului) . Abia ce ajunsese acasă ...

Ne-am dus urgent cu Eva la cabinet. După o ecografie și trei înjecții fata mea s-a liniștit .
Un caca în cabinet , de două ori afară și asta a fost . Intestinele ei erau balonate si pline cu fecale .
De data asta am avut noroc . Nu a fost atât de grav . Dar am făcut bine că ne-am alarmat , deoarece cazurile de dilatație și torsiune (de cele mai multe ori) sunt fatale .

Acum ne-am liniștit . Eva a adormit.
Am tras o sperietură destul de urâtă. Asta ne-ar mai fi lipsit ... să ne mai facă si Eva vreo surpriză.

Mulțumim din suflet , Catalin Paul Popescu !
Mulțumim , domnule doctor !
Vă mulțumim pentru că astă seară ați făcut (din nou) ceea ce suntem siguri că alții nu ar face vreodată ! Cel puțin nu la modul acesta .
Vă mulțumim pentru altruism !
Vă mulțumim pentru răbdare și pentru că ați venit la cabinet chiar dacă erați frânt după o zi de muncă solicitantă !
Ne cerem scuze pentru că (din nou) nu găsim cele mai potrivite cuvinte spre a materializa tot ceea ce avem in suflete ...





0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: