10 mar. 2018

Din nou viața mi-a demonstrat că sunt "fraier de bun" .


Pana mea !
Din nou viața mi-a demonstrat că sunt "fraier de bun" .
Ieri o demonstrație , azi o alta demonstrație.
Oameni care ... "spală varză" și care te consideră fraier, orb și surd.
Oameni care vorbesc mult si fără valoare.


* Ieri, demonstrația de "caracter uman defect", a venit de la o simplă și banală țigară + un amic din copilărie.
Prost o fi ăla care o mai da vreodată țigări celor care nu au aproape niciodată țigări ( pentru că se tot lasă de fumat de vreo câțiva ani ).

* Astăzi , demonstrația de "caracter uman defect", a venit de la "sacoșa de cumpărături" + o cunoștință .
Când au nevoie de ajutor "gratuit" (pe care in altă parte poate nu l-ar fi găsit sau pentru care ar fi plătit) il cer și il primesc necondiţionat fără alte comentarii , dar când vine vorba să își țină cuvântul - promisiunea (pe care singuri le-au scos pe gură , nefiind obligați de către nimeni să promită ceva) , umblă cu fereală , pe ascuns, cumpărând de la Cadâr (nu de la Take - românul săritor și bun la suflet, care a fost fraier şi l-a ajutat pe amic la nevoie).

  

Însușiri clasice și caracteristice românului.
Nimic nou.
De aceea unora nu le merge bine în viață. Datorită caracterului.


Nu mă vait. Nu m-am supărat.
Doar mă amuz pe seama prostiei și increderii mele în oameni. De unde te aștepți mai puțin apar astfel de "momente vesele".

Life goes on ...

~~~

Deja mă plictisesc momentele când în viaţa mea apar mocofani trecători care încearcă să-mi dea prosteală pe față .
Îmi este extrem de scârbă de astfel de episoade.


Se pare că "astăzi a tunat și i-a adunat" ...

Un nene a crezut că-s ultimul fraier ieşit în drum şi , după ce a încercat mai întâi să mă ocolească (fără succes, deoarece privirile ni s-au întâlnit intâmplător), a reuşit să-și dea arama pe față cu un succes de invidiat .
LoL !
Cred că de la pastrama de capră de zilele trecute mi se trag toate acestea .... Altfel nu înțeleg ce rău i-am făcut , in afară de faptul că l-am ajutat și nu i-am luat bani pentru că mi-am pus cunoștințele și materialele de lucru la dispoziția lui imediat ce a avut nevoie .
Nu , nu il consider dator pentru faptul că l-am ajutat când avea nevoie de ajutor (fără a-i cere un leu) . L-am ajutat pentru că am vrut și pentru că am putut .
Dar totuși , nu-mi place să fiu luat de fraier și nu îmi plac oamenii care una spun și alta fac. Pe viitor voi ține cont.


Dupa nenea de mai sus a urmat o tanti maidanezofilă care mi-a cerut ceva pe datorie și i-am dat (de milă, pentru că se văita că nu îi ajung banii de pâine) . Insă, imediat după aceea, s-a dus și și-a umplut sacoșele cu diverse delicatese și cumpărături scumpe . Hmmm ! Noroc că ştiam ce îi poate pielea şi mă aşteptam că aşa va fi.

După ăștia doi și-o făcut apariția un vecin care încerca să-mi vândă un telefon, spunând că are nevoie de bani  . Văzând că nu are succes , a încercat să mă convingă să îi dau şi lui nişte bani împrumut până săptămâna viitoare . M-a și găsit pe mine ăla plin de bani ... ))))))))
Asta în condiţiile în care , de curând, se tot lăuda că a rămas cu o moştenire care i-a asigurat viața până la moarte.
Om în toată firea , pensionar.

O "duamnă" ce duce minciuna de colo colo şi care încearcă să facă tot posibilul să invrăjbească pe cei din jur , pentru ca nu cumva să se împrietenească oamenii între ei şi să se prindă ce fel de podoabă este dânsa... și-a cam dat arama pe față în ultima perioadă . O să am grijă să îi fie bine , de la foarte bine în sus.
Mai ales că este o credincioasă nevoie mare , care merge pe la preoți ce deschid cartea și citesc acatistele Sf. Vasile ... Hă, hă, hă ! O văduvioară care pozează în Maica Teresa , dar care pe sub piele are numai viermi și putregai .

REPET ,
DE MULTE ORI FAC PE PROSTUL , DAR ASTA NU INSEAMNĂ CĂ STAU CA PROSTUL ...
ÎMI PLACE SĂ LAS OAMENII SĂ-ȘI DEA ÎN STAMBĂ , IAR APOI SĂ LE FAC SURPRIZE ŞI CADOURI MINUNATE .

Cine mă cunoaște cu adevărat, știe că nu glumesc cu așa ceva și că niciodată nu rămân dator.
Am obosit.


P.S.

Da , astăzi am preferat să dau beutură de pomană unui bețiv "homeless" (pentru a doua oară) , decât să mai pun boticul la vrăjelile "oamenilor serioşi". Și probabil că îi voi mai da și altă dată . Asta îl face pe el fericit . Cine sunt eu să-l judec ?!
Să fii sănătos , Niculae !
Țuica chiar era producție proprie (curată , de prună), iar vinul era vin de Valea Călugărească (eu nu sunt băutor de vin şi era păcat de el să zacă la beci).
Eu nu sunt consumator . Așa că Niculae va fi fericit .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: