22 mar. 2018

Am trecut pe țigară electronică.



Am primit cadou o țigară electronică Joyetech EGo AIO ProBox .
După 3 săptămâni cu ea , pot spune că nu am mai pus țigară normală în gură. În primele trei zile m-am jucat intensiv cu gadgetul cel nou. Acum am ajuns să vapez din ea cam de 5-10 ori pe zi .

Fratele meu s-a lăsat de fumat cu ajutorul țigărilor electronice. Are peste 9 ani de când nu mai fumează.

Am inceput cu nicotină de valoare 18 mg/ml .
Am ajuns (in trei săptămâni) la nicotină 16 mg/ml .

Am incercat doar 3 tipuri de nicotină: pepene galben, fructe de pădure, Dunhill .
Pepenele galben merge de moft . Atunci când vapezi aduce în proporție de 90% cu tutunul pentru narghilea .
Fructele de pădure , cu toate că este una dintre aromele cele mai cumpărate , este cam ștearsă. Nu este WoW . Merge , dar nu m-a impresionat .
Dunhill este cea mai ok pentru zi de zi . Chiar are o aromă plăcută . Aduce cu mirosul pachetelor de Dunhill oldschool .









0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: