5 feb. 2018

Sistemul medical românesc cultivă monştri şi criminali . (4)


Mai jos voi face un scurt rezumat cu câteva idei principale a ceea ce voi dezvolta zilele următoare (când voi scăpa de gripă).
Precum am mai spus , eu îmi țin promisiunile întotdeauna .

* 16 ore la UPU Județean Ploiești + umilință + bătaie de joc + ping pong intre secții cu pacientul ținut în triaj + tupeu și incompetența medicilor din urgențe + priorități pe bani, șmecherie, afaceri, politică + diverse alte nereguli și ilegalități


* tarife pe grade , orașe și spitale (uimitor, Ploieștiul are cele mai mari tarife la buzunarele halatelor sau salopetelor)

* Semiologie Medicală, Interpretare Tomo , moarte , indiferență , umilință , pacienți morți din cauza unor erori medicale sau chirurgicale , corupție, companii farmaceutice , de ce își aleg unii meserii ce țin de sistemul de sănătate , de ce mori dacă alegi să taci + multe întrebări rămase fără răspuns .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tata a stat 2 săptămâni internat fără un diagnostic precis și cu un tratament pentru presupuse cauze (indiferent ce scuze și explicații a bălmăjit personalul medical) .
După "publicitate" și "ruperea tăcerii", a fost nevoie de doar 48 ore pentru a se pune un diagnostic aproape precis (piatra din canalul coleduct a avut 8 mm diametru + nisip + mâl , nu 5 mm aşa cum s-a spus iniţial) și alte 24 ore pentru transfer de urgență la Floreasca în București + operatie prin procedura ERCP . A doua zi după operație tata a fost externat "fresh" și într-o stare foarte bună .
Ar fi fost externat in aceeași zi după procedura respectivă , însă el fiind un pacient cu probleme cardiace cronice a necesitat supraveghere suplimentară .
Deci , de ce tata a fost ținut 2 săptămâni la Județean Ploiești ?
De ce tata a fost otrăvit de două ori cu Iod Radioactiv în interval de 5 zile ?
De ce tata a fost la un pas de moarte ?

Voi dezvolta .

Da , mențin tot ceea ce am scris și nu voi șterge nimic.
După ce personalul medical a rezolvat la urgență problema tatălui meu , mi s-a cerut să aduc acele completări și "corecturi" ... Am făcut-o . Promisesem asta. Însă eu îmi țin toate promisiunile nu doar pe cele care convin .....

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: