5 feb. 2018

Noua Gripă 2018 .



     La fix am terminat aventurile cu tata... Incepând cu data de 01.02 m-a blănit o gripă cum nu am avut în toată viața mea de până acum.
Pe 02.02 , când m-am dus să-l iau acasă din București, incepuseră deja să mă "gâdile" frisoanele.
Din data de 03.02 au inceput simptomele agresive. Arsură in piept cu murmur, tuse din plămâni cu senzație de sufocare, frisoane, transpirații grele, ochi umflați, tensiune mică, vedere încețoșată, crize de rinichi, dureri pe oase.
Tratament : ibusinus, coldrex max grip, artrocalcium, piafen. Antibioticul mi s-a spus că nu are efect la acest virus.
Nu , nu am fost la UPU . Mai bine mor acasă...
Virusul l-am luat ori din Județean Ploiești (mai mult ca sigur) , ori din Floreasca . Totuși , boala a inceput să se manifeste din prima zi de Floreasca. Din câte stiu , un astfel de virus, avea nevoie de incubare. Deci, Județean Ploiești - Epidemie de Gripă Nouă + cuib de fel și fel de astfel de lighioane. Evitați!
Ieri a fost vârful cel mai agresiv. Am avut inclusiv stări volemice si amețeli cu leșin.
Abia azi simptomele s-au mai atenuat .
Tata a avut noroc deoarece lui deja îi făcuseră antibiotic intravenos.


De ce scriu toate acestea ?
Pentru ca să nu uit in viitor.
Pentru ca cei care citesc să știe ce pândește pe culoarele spitalului mortii din Ploiești.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: