30 ian. 2018

Sistemul medical românesc cultivă monştri şi criminali . (3)


episodul 3 : CORB LA CORB NU-ȘI SCOATE OCHII .






      O doamna doctor , Carmen Ionica, care de obicei se erijează în purtătoarea de cuvânt neoficială a colegilor dansei din Județean Ploiești , insistă să răscolească rahatul și mai tare aruncând intr-un comentariu câteva clișee + câteva informații eronate .
Îi răspund public , așa cum i-am răspuns și la acel comentariu.
~~~~~
      Doamna Carmen Ionica, nu doresc să intru in polemică cu dvs , dar oferiti informatii eronate .
Chiar ieri , dna doctor Brătulescu mi-a spus ca analizele tatălui meu s-au inrautatit. De aceea l-au trimis la un RMN şi au hotărât să îl mai ţină (desigur, nu din cauza scandalului iscat) .
Valoarea bilirubinei a scăzut in primele zile datorita medicamentului Ursofalk (un inhibitor de bilă ce a avut rolul sa incetinească producția bilei care nu se mai drena in stomac) , insă asta nu inseamnă că tata era bine . S-au tratat/incetinit efectele . Insă cauza ?
Acum analizele s-au inrăutățit din nou. Însă sunt sigur că știați deja asta, dar ......

    Nu ma provocati sa dezvolt si mai mult decat este necesar subiectul .
Este evident ca niciodata corb la corb nu-si vor scoate ochii . Nici nu am pretenţia ca dvs să recunoaşteţi public mizeria din sistem. De asemenea nu cred că are sens să vă întreb dacă aţi primit vreodată BANI de la pacienţi sau alte detalii jenante .
Întâmplarea face să am o rudă care a fost recent operată de către dvs.(o amputare) ... Are sens să dezvolt ?

      Să înţeleg că acolo , in Spitalul Morţii, toată lumea este corectă, toţi îşi fac treaba corect şi ca la carte, iar ceea ce am scris eu sunt baliverne ?
Retineti , am probe REALE care pot face mult rau colegilor dvs . NU MA PROVOCATI ! Degeaba acum încearcă toţi să îşi spele păcatele şi dau din colţ în colţ , suflând şi în iaurt .
Eu nu doresc decat ca toata lumea sa isi faca meseria cinstit , demn , corect si sa il vad pe tata bine . M-AM SATURAT DE TOATA ACEASTA BATAIE DE JOC SI DE MIZERIA DIN SISTEM.
Nu mă luați drept "papagal" cu o astfel de abordare . Ar fi păcat.
Nu îmi plac astfel de situaţii, dar sunt pregătit să fac tot ceea ce îmi stă în putere pentru a scoate la suprafaţă mizeria şi puroiul din acest spital.
Eram hotărât să nu mai scriu nimic şi să mă abţin, oprindu-mă la acest nivel al "publicităţii" . Însă tocmai am văzut comentariul dvs. Păcat !
     Nu îmi doream a îmi pierde timpul astfel . Nu eu mi-am dorit aşa ceva. Însă tupeul dvs. (DA, TUPEUL) , nesimţirea unei astfel de abordări şi JOACA CU VIAŢA OAMENILOR/PACIENŢILOR nu este o chestiune peste care să se treacă cu indiferenţă. Mai ales atunci când eşti implicat direct şi te lupţi pentru cei ce ţi-au dat viaţă, te-au educat şi te-au crescut .
Eu sunt pregătit să îmi asum tot ceea ce scriu şi spun , cu probe materiale . Dvs. și colegii dvs. sunteţi pregătiți ?


P.S.
     Dna doctor Bratulescu este aceeasi care , in urma cu 8 ani , dupa 2 saptamani de internare, ii punea mamei mele diagnostic de ULCER DUODENAL (doar dupa o eco cu bariu, fara alte examene clinice) , dar mama mea avea cancer pancreatic (descoperit ulterior in Bucuresti) . Evident mama nu a avut si nu avea ulcer duodenal (am inca hartia de la endoscopia făcuta la alt spital) . Tot dna doctor Bratulescu este cea care , atunci cand mama acuza dureri îngrozitoare si se tavalea pe jos de durere, ne recomanda sa o ducem la psihiatrie ca se preface.... De asemenea , la acea vreme, când am cerut CT pentru mama , ni s-a spus că dacă știm noi mai bine ce este nevoie să i se facă , de ce nu ne-am făcut medici (chiar dacă în prezent dna doctor nu își mai aduce aminte, pentru noi aceste amintiri amare sunt încă prezente) .



#UPUJudeteanPloiesti
#JudeteanPloiesti
#SpitalulJudeteanPloiesti
#Ploiesti
#SpitalulMortii
#SectiaInternePloiesti
#CarmenIonica
#MinisterulSanatatii




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

L.E. ( 31.01.2018 / ora 20:30 )

Pentru că întotdeauna îmi ţin promisiunile .
Pentru că în viață mă ghidez după principii ce ţin de corectitudine, dreptate , adevăr şi verticalitate.
Am de adus câteva completări.
Pentru că nu fac niciodată rău intenționat cuiva și pentru că tatăl meu va pleca mâine dimineaţă, cu o ambulanţă a SJUPh , cu transfer către Spitalul Floreasca pentru o intervenţie de absorbţie/scoatere a calculului de pe canalul coledoct.
Doamna doctor Brătulescu, marcată fiind de cele scrise de către mine zilele acestea , a căutat dosarul medical al mamei mele din anul 2009 (cel de la internarea de la UPU Județean PH ).
Cu lacrimi în ochi m-a rugat să aduc aceste lămuriri.
Doamna doctor Brătulescu Mihaela (fostă Vintilă Mihaela) a ținut să precizeze că mama mea a fost tratată de către o altă doamnă doctor pe nume Enescu (în prezent pensionară) .
Când mama mea a ajuns la UPU Județean Ploiești , de gardă pe Secția Interne 1 Județean Ploiești era doamna Brătulescu Mihaela (fostă Vintilă Mihaela) . În acea noapte mama a fost preluată și internată pe secție chiar de către dânsa . Însă dânsa susține că ulterior , ]ncepând cu ziua următoare , mama a fost preluată și tratată de către doamna doctor Enescu .
Mi-a arătat câteva fotografii din dosarul mamei mele unde apar două tipuri de scris de mână (unul al dânsei și unul al doamnei doctor Enescu , conform spuselor dânsei).
Biletul de externare a fost făcut tot de doamna doctor Brătulescu Mihaela (fostă Vintilă Mihaela) dintr-un motiv încă neclar .
Doamna doctor Brătulescu susține (cu lacrimi în ochi) că nu dânsa a pus diagonsticul eronat de ULCER DUODENAL mamei mele , că nu dânsa a tratat-o , că nu dânsa este cea care la acel moment ne recomanda să o ducem la Psihiatrie pentru că se preface . De asemenea a afirmat că va incerca să afle în ce circumstanțe a ajuns să pună parafa și semnătura dânsei pe biletul de externare al mamei mele de moment ce mama a fost tratată de către doamna doctor Enescu .
Sincer să fiu , nici eu nu am memoria fețelor/chipurilor și nu pot să infirm spusele dânsei . Pe atunci principala noastră grijă era mama . Nu prea mă interesau alte detalii . Așa cum și acum , principala mea grijă este tatăl meu .
Nu doresc răul nimănui . Doresc doar sănătatea tatălui meu , verticalitate, corectitudine și tratament uman.
Recunosc că abordarea din această seară și frământările doamnei doctor Brătulescu , m-au pus puțin pe gânduri. Am considerat JUST să aduc această completare.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: