29 ian. 2018

Sistemul medical românesc cultivă monştri şi criminali . (2)


episodul 2 : DACĂ TACI, MORI CU ZILE .


27.01.2018 (ora 16:45)


Nu , nu uit şi nu iert.
La început , pe când aşteptam de vreo 15-16 ore la UPU , am avut răbdare şi incercam să îi înţeleg (stres, urgenţe, agitaţie, mirosuri, etc.) . Am fost un prost ... Lor le convine asta . Ies bani mulți și frumoși.
În primele 5-6 zile de internare a tatălui meu , din nou am încercat să fiu răbdător, să înțeleg oamenii din sistem și sistemul . Am fost un dobitoc ... Lor le convine asta . Lor le convine starea de panică și disperare pe care o induc pacienților și aparținătorilor . Ies bani mulți și frumoși .
Moare pacientul ? "Și ce dacă! " Altul la rând. Alţi bani frumoşi . 
Conştiinţa , moralitatea, compasiunea , RĂSPUNDEREA ... nu mai există pe acele culoare de spital.

Voi face tot ceea ce îmi stă în putere pentru a zgândări această bubă cu puroi .
Mai ales că aseară tatălui meu îi lipsea din tratament una dintre cele mai importante pastile necesare stării lui . Ursofalk (un inhibitor care ajută la scăderea valorii bilirubinei).
Când am întrebat asistentele despre asta, dădeau din umeri şi mi-au spus că a "uitat" doamna doctor să îi lase.... , dar că mă pot duce la farmacia spitalului Judeţean Ploieşti să îi cumpăr.
Am fost. Era deja închis (probabil că ele ştiau asta atunci când m-au trimis acolo) .
Când am revenit pe secţie , una dintre asistente a scos victorioasă două pastile de ursofalk : "Ia uitaţi, am mai găsit eu două la noi aici" .
Cât m-au costat cele două pastile ? Puţin. 15 lei în buzunarul asistentei victorioase. 15 lei valora aseară tatăl meu .
Acum , dacă i le-a dat sau nu să le ia , nu mai ştiu . Nu am de unde să ştiu că asistentele nu au procedat precum la alba neagra , recuperându-şi după plecarea mea, pe furiş , cele două pastile. Am înţeles că aşa se procedează cu tot ceea ce este acolo : medicamente, pamperşii bolnavilor, etc. Ţi le revând de 100 de ori .
Ei scriu în fişă că au dat pacientului tratamentul , dar de fapt .... pacientul MOARE FĂRĂ TRATAMENT şi toate lumea se MIRĂ că a murit.
Un singur "pampers" costă 10 - 15 lei la infirmieră/asistentă (aşa ca idee) . Şi de cele mai multe ori este chiar pampersul pacientului , adus de rude (dar ciordit de asistente sau infirmiere) .
Vrei lenjerie curată ? 15 -20 lei .
Vrei să te audă asistentele că te doare ceva ? Cel puţin 30 lei / zi de asistentă .
Şi lista continuă.
.................................
Să mai pomenesc despre faptul că tata a cotizat la greu peste 50 de ani la sistemul de pensii şi sănătate ? Nu cred că are sens.
Va veni ea şi ziua când voi trage linie şi voi face public cât au valorat (in bani şi buzunare) aceste zile ..................... Zi cu zi . În curând .
Nu despre bani este vorba . Banii sunt nimic atunci când alţii se joacă astfel cu VIAŢA UNUI OM .

Județean Ploiești. Spitalul Morții și al incompetenței.
Secția Interne . Secția "Josef Mengele".


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: