29 ian. 2018

Pe scurt despre mama şi despre Spitalul Morţii din Ploieşti .



       Într-o zi, pe la sfârşitul anului 2009 , am gasit-o pe mama tăvălindu-se pe jos cu dureri îngrozitoare. Voma tot ceea ce înghiţea , chiar şi un pahar cu apă dacă bea.
Am sunat la 112 și am chemat Salvarea. Când au ajuns , cei de la Salvare i-au făcut un algocalmin şi ne-au recomandat nervoși Psihiatria , insinuând că mama se preface şi că de fapt ar avea probleme psihice .
După "suma potrivită" ... au binevoit să o ducă pe mama la UPU Judeţean Ploieşti .
După o noapte întreagă de stat pe culoarele UPU , medicii au avut "amabilitatea" să o interneze pe Secția Interne 1 Judeţean Ploieşti ( acolo UNDE TATĂL MEU ESTE INTERNAT ÎN PREZENT ).
Starea mamei mele s-a agravat de la o zi la alta .
Diagnostic (evident ERONAT) ? ULCER DUODENAL .
Timp de două săptămâni mama mea a fost tratată de ULCER pe Secția Interne 1 Județean Ploiești (sub "atenta" supraveghere a dnei doctor  Mihaela Vintilă ). Nu putea mânca nimic , voma totul și avea dureri groaznice . Se topea văzând cu ochii .
După două săptămâni (și mulți bani aruncați în stânga și în dreapta medicilor - asistentelor - infirmierilor - brancardierilor), mi-au dat-o pe mama acasă cu diagnostic de Ulcer Duodenal și rețetă pentru ulcer (sub parafa dnei doctor Vintilă Mihaela) .
La trei luni de la externarea cu diagnostic de Ulcer Duodenal, mama mea s-a stins de CANCER LA PANCREAS CU METASTAZE HEPATICE .
Mama nu a avut niciodată ulcer . Am asta scris negru pe alb de către medicul care i-a descoperit cancerul (și care mai inainte de tomograf a "căutat" ulcerul "diagnosticat" de geniile din UPU Județean Ploieşti) .

................................


Abia ieșise la pensie. Nu a apucat decât un an de pensie , după vreo 45 de ani de muncă şi cotizaţii la sistemul de sănătate şi la cel de pensii .
Pe data de 4 februarie 2018 (anul acesta) se împlinesc 8 ani de când mama nu mai este .

Am tăcut 8 ani . Nu mai tac .
NU VREAU CA ȘI TATĂL MEU SĂ CADĂ VICTIMĂ A ACELUIAȘI SISTEM MIZERABIL ȘI CORUPT .

Voi detalia in curând (cu nume şi date medicale, inclusiv printuri după actele la care am făcut referire) și povestea mamei mele , a criminalilor diabetologi care păcălesc pacienţii cu teste dublu-orb (dându-le cancer pe pâine) și a hienelor incompetente din sistem - repetenți la Semiologie Medicală ....









Later Edit:

Tocmai am aflat ...
Doamna doctor Brătulescu Mihaela , cea care in prezent îl tratează pe tatăl meu pe Secția Interne 1 Județean Ploiești, este fosta doamnă doctor Vintilă Mihaela , doctorița care și-a pus parafa pe diagnosticul ERONAT de ULCER DUODENAL al mamei mele in anul 2009 .
...Mama neavând ulcer duodenal , ci CANCER PANCREATIC CU METASTAZE HEPATICE.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

L.E. ( 31.01.2018 / ora 20:30 )

Pentru că întotdeauna îmi ţin promisiunile .
Pentru că în viață mă ghidez după principii ce ţin de corectitudine, dreptate , adevăr şi verticalitate.
Am de adus câteva completări.
Pentru că nu fac niciodată rău intenționat cuiva și pentru că tatăl meu va pleca mâine dimineaţă, cu o ambulanţă a SJUPh , cu transfer către Spitalul Floreasca pentru o intervenţie de absorbţie/scoatere a calculului de pe canalul coledoct.
Doamna doctor Brătulescu, marcată fiind de cele scrise de către mine zilele acestea , a căutat dosarul medical al mamei mele din anul 2009 (cel de la internarea de la UPU Județean PH ).
Cu lacrimi în ochi m-a rugat să aduc aceste lămuriri.
Doamna doctor Brătulescu Mihaela (fostă Vintilă Mihaela) a ținut să precizeze că mama mea a fost tratată de către o altă doamnă doctor pe nume Enescu (în prezent pensionară) .
Când mama mea a ajuns la UPU Județean Ploiești , de gardă pe Secția Interne 1 Județean Ploiești era doamna Brătulescu Mihaela (fostă Vintilă Mihaela) . În acea noapte mama a fost preluată și internată pe secție chiar de către dânsa . Însă dânsa susține că ulterior , ]ncepând cu ziua următoare , mama a fost preluată și tratată de către doamna doctor Enescu .
Mi-a arătat câteva fotografii din dosarul mamei mele unde apar două tipuri de scris de mână (unul al dânsei și unul al doamnei doctor Enescu , conform spuselor dânsei).
Biletul de externare a fost făcut tot de doamna doctor Brătulescu Mihaela (fostă Vintilă Mihaela) dintr-un motiv încă neclar .
Doamna doctor Brătulescu susține (cu lacrimi în ochi) că nu dânsa a pus diagonsticul eronat de ULCER DUODENAL mamei mele , că nu dânsa a tratat-o , că nu dânsa este cea care la acel moment ne recomanda să o ducem la Psihiatrie pentru că se preface . De asemenea a afirmat că va incerca să afle în ce circumstanțe a ajuns să pună parafa și semnătura dânsei pe biletul de externare al mamei mele de moment ce mama a fost tratată de către doamna doctor Enescu .
Sincer să fiu , nici eu nu am memoria fețelor/chipurilor și nu pot să infirm spusele dânsei . Pe atunci principala noastră grijă era mama . Nu prea mă interesau alte detalii . Așa cum și acum , principala mea grijă este tatăl meu .
Nu doresc răul nimănui . Doresc doar sănătatea tatălui meu , verticalitate, corectitudine și tratament uman.
Recunosc că abordarea din această seară și frământările doamnei doctor Brătulescu , m-au pus puțin pe gânduri. Am considerat JUST să aduc această completare.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: