17 ian. 2018

Nu există minuni .



    Până ieri  am tot sperat într-o minune ... O minune care să repare ceea ce oamenii au stricat , să aducă viață acolo unde oamenii au condamnat la moarte.
Se pare că nu , MINUNILE NU EXISTĂ .
Se pare că negriciosul meu nu a mai vrut să stea în lumea aceasta crudă și i-a urmat lui Nuk .


Nu , nu voi mai scrie nimic despre .
Nu, nu îmi voi mai da cu părerea .
Nu mai acuz și nu mai fac analize .
Nu mă mai răfuiesc în litere cu nimeni .
Fiecare dintre cei implicați are in suflet şi în conştiinţă versiunea lui de adevăr.
Eu am doar versiunea ochilor mei și a urechilor mele .
Așa a fost să fie ............................


Eu am greșit . Am greșit că mi l-am dorit mai mult decât orice , că l-am îndrăgit din prima clipă și că am creat o legătură aparte între mine și el .
Păcat ! Păcat de chinurile prin care trece și de sufletul lui nevinovat !

Prea multă moarte ! Am văzut prea multă moarte în ultimele luni ! Poate că una dintre cele mai negre perioade ale vieții mele.
Prea mulți ghinioniști și ghinioniste !

Sper ca măcar Tina să fie mai norocoasă ... :(

#Oreo
#motanulmeucelnegru
#sufletnevinovat
#sufletghinionist

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: