7 aug. 2017

Organe printre organe . (Cu plăcere !)


    Unii se supăra (paradoxal...tot ei) doar pentru că cineva a avut îndrăzneala să le deranjeze somnul și să atraga atenția că ceva este în neregulă în sistem ... Apoi, când se întâlnesc cu tine, îți mulțumesc ironic (sub formă de reproș).

Nu sunt rău. Nu sunt dușmănos. Nu am o problemă cu persoanele , ci cu netrebniciile pe care le văd și le simt zi de zi în jurul meu (și unele simțite chiar pe pielea mea).

Nu se va schimba nimic în țărișoara aceasta până nu vom învăța să depășim astfel de probleme făcând cu adevărat ceva care să conteze (în primul rând făcându-ne datoria), până când vom înțelege că a tăcea și a ne complace în astfel de situații nu face altceva decât să încurajeze infracționalitatea și să înrăutățească situația de la un an la altul.
Cei care aveți copii ar trebui să înțelegeți că nu prin tăcere și inacțiune îi protejați , ci prin luarea de poziție și prin fapte reale (chiar dacă faceți parte dintr-un sistem bolnav și defect). Lăsați deoparte complexele de inferioritate și teama ierarhică ! Fiți uniți ! Doar astfel veți obloji rănile adânci și va începe vindecarea acestui sistem bolnav.
Dacă în voi nu ne putem pune nădejdea , atunci în cine !?!


Da, de multe ori sistemul/societatea/traiul în această țară m-a adus chiar și pe mine în situații și momente în care s-a încercat a mi se forța mâna pentru a merge cu valul. Nu am cedat și nu voi ceda vreodată. Pe cât îmi este cu putință voi încerca să-mi păstrez principiile curate și pașii pe drumul cel bun.
Știu, nu voi clătina eu planeta cu o astfel de atitudine și poate că nu voi schimba nimic, dar nici nu mă pot ascunde cu capul în nisip , invocând diverse scuze ... Prefer să am sufletul și conștiința curate.

#domnulpolițist
#numazic
#nimicpersonal
#trezireaconstiintei

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: