9 apr. 2017

Floriile ortodoxe , curăţenia şi dezlegarea la peşte .




De două zile vecinii mei fac curățenie . Continuu ...
Ptiu drace ! Și eu care credeam că ne vom umple de păduchi și ploșnițe .
Cât efort pe ei ! Probabil se gândesc că până la Craciun mai este cale lungă ....

Să vezi , bre, câte mașini spălate vor fi zilele acestea !




~~~~~~~~~


Salcia sfinţită şi tămăduitoare .


Adicătelea ... dacă aprinzi niște frunze din acelea de la biserică poți alunga norii , furtuna , cutremurele , bolile , impotența , demonii și multe altele ?!
Pula mea ! Să dăm foc cabinetelor medicale , farmaciilor și să linșăm toți medicii ! Nu mai avem nevoie decât de acele frunze de salcie + ceva apa cu busuioc (aka aghaisma mare sau mică) . Ne-am scos .



~~~~~~~~~~



Cei mai şmecheri mi se par creştin-ortodocşii ăia
care astăzi dau năvală în magazine să cumpere peşte , să prepare peşte , să înfulece peşte ... pentru că astăzi este dezlegare la peşte ... CU TOATE CĂ EI NU AU ŢINUT NICI MĂCAR O ZI DE POST .



***

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: