19 apr. 2017

Din bucătăria mea şi a altora . Recipienţi pentru păstrat cafeaua, zahărul şi diverse altele .



Bre, are mare dreptate Denisa Bârgău . Bun subiect şi deranjantă problemă.
.........
Eu am o cutie de tablă de la Tchibo , veche de vreo 9 ani .
Tocmai de aceea , în ultima vreme , am preferat ori cafeaua boabe -indiferent de marcă (îmi macin exact câtă am nevoie) ... ori capsule pentru expresor.
Cafeaua gata măcinată de la diverşi producători de top, din cauza depozitării defectuoase, după un timp imi pare că are aproximativ acelaşi gust prost.
Singurul loc unde am văzut recipienți pentru depozitare și păstrare a aromei fresh a fost la Jumbo , dar mi se par destul de piperate la preț (pentru bugetul meu) .

Aceeaşi problemă o întâmpin şi în cazul depozitării porţiilor de hrana uscată pentru animalele din apartament (pisică şi câine) .
Pentru Eva am o cutie de tabla veche de vreo 20 ani (de la crochete MeoMix) , iar pentru Tina folosesc o cutie de la Tchibo .
În comerț, cutiile și recipientele de calitate( pentru păstrarea prospețimii) sunt destul de rare și au prețuri exagerate.

L.E.
Uitasem ! Pentru ceaiul negru (caykur) folosesc o cutie de la "Mărgăritar" , veche de peste 10 ani. Este cel mai bun recipient pe care îl am în casă. Are capac cu balama, clemă de strângere și garnitură.





0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: