23 apr. 2017

Detergentul pentru rufe pe care eu îl recomand .



        În opinia mea , Formil (detergentul pentru rufe de la Lidl) este cel mai bun detergent de pe piaţa din RO .  Mult mai bun decât OMO , Persil sau Ariel .
Am încercat o grămadă de detergenţi . Doar firma şi renumele pentru multe astfel de produse ... Poate , pentru unii detergenţi , se mai poate remarca şi parfumul deosebit de plăcut ... Însă doar atât ! Niciunul nu spala şi nu curăţă atât de bine precum Formil (indiferent că vorbim despre pudră, cuburi , pernuţe sau gel la bidon ). Pe cuvânt !
Are un parfum destul de șters , dar spala dumnezeiește .
În prezent folosesc Formil Marseille (bidon mare) , dar toată gama este extraordinară.

L-am descoperit întâmplător .
Eram într-o perioadă în care încercam să fac economie la buget și am zis să mă orientez către ceva mai ieftin ... Așa am cumpărat Formil .
De atunci nu am mai renunțat la el .
Este și ieftin și bun .


*** Este doar o recomandare personală şi neremunerată .***




0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: