28 mar. 2017

SECOLUL XXI și spaima minților slabe .

[despre legăturile morților , legături la mâini , legături la picioare , legături la gură și la cap]

    Am asistat în weekend la o chestie ciudată...
O predică în care un preot a strecurat o încurajare subtilă de întreținere a misticismului, ocultismului și a vrăjitoriei, vorbind despre acestea ca și cum ar fi ceva real.
Le vorbea celor care erau de față , dojenindu-i în ceea ce privește astfel de "lucrări" . Nu a încercat să îi convingă clar că sunt doar tâmpenii și basme nereale. Ba dimpotriva... Sub aparenta dojană și aparenta negație, eu am văzut mai mult decât atât. "Încuraja" așa ceva, certificând prin cele spuse că se poate și că este posibil ... Că se practică.
Chiar am asistat la ceva în plus , surprinzător, legat strâns de ocultism și vrăjitorie, dar din respect pentru defunct mă abțin de la a scrie/spune mai mult.


Nu știu dacă acel preot vorbea de capul lui sau dacă așa sunt instruiți. Ideea este ca astfel de haine preoțești, prin astfel de vorbe... întrețin paranoia , misticismul, ocultismul și tragediile ce vin odata cu toate acestea. Vezi , de exemplu, cazul Tanacu...


P.S.:
Și când te gândești că pentru creștinii ortodocși este Postul Mare, Postul Paștelui...

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: