1 mar. 2017

Schimbăm macazul zdrențelor și galoșilor.



    De mai bine de 10 ani sunt fan Puma . Indiferent de model sau destinație , atât hainele cât și încălțarile au fost fără cusur . Niciodată nu am avut probleme cu mărimile sau cu calitatea produselor .  Întotdeauna am găsit exact ceea ce aveam nevoie. Am în garderobă  bocanci , ghete, pantofi , adidași , papuci , șepci , tricouri , fesuri ... Toate produse de Puma.
   De anul acesta, pentru că la noi nu am mai găsit niciun model care să mă coafeze și pentru că fake-urile sunt din ce în ce mai prezente chiar și în magazinele serioase (tot caut de vreo două luni țoale și încălțări), renunț la Puma .
De anul acesta devin fan RBK (Reebok) . Am făcut deja primul pas .
Să fie într-un ceas bun !


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: