14 mar. 2017

Luna martie , femeile și ANAF .






    Nu , martie nu este o lună jalnică din cauza faptului că este "luna muierilor" ... Muierile ducă-se pe pustiu ! Lemne şi pietre-n urma lor ! Cioburi de ulcele și monezi !
Este o lună jalnică deoarece este luna plăţii impozitelor (casă, maşină, firmă) , a reînoirii asigurărilor şi a rovignetei , a declaraţiilor fiscale şi a statului la cozi pe la ghişeele ANAF , ş.a.m.d.

Este luna în care , la final , după ce ai tras linie (dacă ţi-au mai rămas bani de creion și hârtie) constaţi că rămâi în pula goală şi nu mai ai nici măcar chiloţii cârpiţi în cur .

Evident , nu am uitat facturile Electrica , GDF , DIGI MOBIL , DIGI TV , UPC , întreţinerea la bloc ! Nu am uitat nici că trebuie să fac schimbul de ulei la căruţă şi să-i pun gumele de vară .

La vita e bella , ciorella !
Mă mut în munți , într-o peșteră .

~~~~

Declaraţiile către ANAF se pot depune şi online .
D200 si D220 se depun până (inclusiv) pe 25 mai 2017 .
În rest... rămâne cum am stabilit !


Post Scriptum:
Nu , n-am datorii.
Nu , nu voi avea datorii .
Nu , nu mă vait. Doar constat de ce și pentru ce trăim degeaba ...

***

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: