7 mar. 2017

Au reapărut maidanezii agresivi în Ploieşti . (5)

maidanezi turbati


""" O fată de 7 ani din Târgu Jiu a ajuns la spital cu răni grave la faţă şi a fost operată de urgenţă după ce a fost muşcată de un câine maidanez. Incidentul a avut loc în faţa blocului în care locuia copilul. (...) """ [ Digi24 astăzi - link articol de presă ]
Este al 2-lea caz naţional grav de acest gen, în mai puţin de 3 săptămâni .
Şi mai zic unii că sunt eu nebun ....
Să nu ziceţi că nu v-am zis !

   Deoarece cei de la APMCS Ploiești au preferințe și combinații cu unii maidanezofili din zonă , eu am trecut deja la etapa cu numarul doi.
Sesizările mele au ajuns la Primar, Viceprimari , Prefect, Direcţia de Sănătate Publică .
Urmează DSV, IGP , IJP , Ministerul Mediului , Cabinetul Primului Ministru .









***

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: