10 mar. 2017

Am găsit o carte veche , grea, românească. M-am apucat să o lecturez.



      Am făcut puțină ordine în biblioteca cu cărți , în căutarea unor volume mai vechi din literatura universală. Am peste 200 volume... Da, mă laud.
Tot căutând, am descoperit un "roman" mai special. Este dedicat clasei muncitoare, adică acelor indivizi din păturile sociale de jos , de la talpa țării .
"Hanul Ars" se numește. Rachiu aprig de Câlnău .
Cred că zace acolo, pitit in spatele cărților din bibliotecă, de prin 2001-2002. De cum m-am încumetat să citesc olecuță din prima pagină, au și început să-mi păcăne urechile.
Cred că o iau ușor. În fiecare seară, înainte de culcare, câteva rânduri aprofundate ... pe-ndelete.
Prea multă cultura de acest gen "crecă" face rău la ficat.

































***
Partea cu biblioteca nu era la mișto.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: