1 feb. 2017

Proteste februarie 2017 .


     Şi eu am ieşit in seara aceasta . 
Am ieşit pentru că era musai să ies. Mâncasem cam mult la prânz şi a trebuit să ies. Cam moale şi cam lipicios , dar a fost un succes .
Apoi a trebuit să iasă si Eva . Era ora ei de ieşit .
A ieşit , am strâns după ea (precum un cetăţean civilizat) şi apoi m-am întors la bârlog.




:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Vreţi respect şi civilizaţie ? Vreţi o pulă !


Post Scriptum:
Toate trompetele si portavocile multimii de protestatari corporatisti (adica trompetele celor ce fac opozitie PSD-ului, indeosebi trompetele din presa) cer ""Fara violenta ! Sa manifestati pasnic !" .
De ce?
Pentru ca , daca se ajunge la violenta, s-au cam dus pe pula toti (indiferent de partid sau tabara) . Interesul lor, al astora din opozitie si al javrelor maidaneze ce latra pe margine , nu este asta . Ei doar vor sa ia locul "pesedeilor" (locul la furaciune si imbuibare) . Au nevoie de prosti multi , dar pasnici . Astfel vor capata legitimitate ulterior...
Popor retard !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: