25 feb. 2017

Au reapărut maidanezii agresivi în Ploieşti . (2)



       În această seara, când  mă întorceam cu Eva din țarc (aproximativ ora 18:00 ), am asistat la o scenă ce se putea transforma în ceva tragic.
Unul dintre câinii despre care scriam în postările trecute și despre care am reclamat că sunt agresivi, o cățea de fapt, A ATACAT DOI COPII CU VÂRSTE ÎNTRE 3-5 ANI . Nu mă aşteptam ca acea căţea să mai fie încă acolo...
Copiii treceau cu bunicii lor prin "teritoriul" acelei căţele . Cățeaua respectivă a sărit să îi muște pe hoțește, pe la spate.
Se aude cum unul dintre copii striga plângând la bunica lui ...în timp ce cățeaua se repezea pentru a doua oară spre el. Totul s-a petrecut în aceeași zonă în care și eu am fost atacat zilele trecute , între Strada Minerva și strada Eremia Grigorescu , zona scoala Spectrum, in spatele blocurilor 78-79 .
Din păcate am apucat să filmez doar partea a doua a atacului ... și doar de la distanță. Eu mă aflam chiar în dreptul Secției 3 Poliție Ploiești .
Deci ... despre ce vorbim ????
APMCS, Primăria Ploiești ?!

Bine că știu cine le dă de mâncare și cine împiedică autoritățile să îi ridice . Voi face o serie de sesizări şi plângeri, inclusiv către Prefectură.
Așa ceva nu este admisbil !!!!
Așteptăm cumva să aibă loc o nouă tragedie ... ????


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: