16 ian. 2017

Şarlatania ROMVAC , tratamentele pentru uz uman şi medicii veterinari .



"Nu-i prost ăla care cere , e prost ăla care plătește." 

  Și uite așa am descoperit cum mi-am furat-o din nou ... Sau despre cum s-au cheltuit banii pe apă chioară tămăduitoare . Mulți bani !
Am descoperit ESCROCHERIA ROMVAC (escrocheria "bazata pe oua") . Escrocherie cu tratamente pentru uz uman sprijinita din plin (culmea) de unii medici veterinari.
Și nu vorbesc prostii !!! Am foaie de analize medicale .

Bietul meu Nuk ! L-am mai chinuit si cu prostia asta , la recomandarea medicului nostru veterinar... Iar apoi am mai pus și un uman (bolnav grav de diabet si cu ulceratii la picioare) sa bea ca prostul vreo 20 de flacoane din această escrocherie ROMVAC (apă chioară la flacon) pentru a se imuniza împotriva bacteriilor din spitale.
A luat omul cu încredere , câte un flacon pe zi , timp de aproape 30 zile .
Un flacon , la acea vreme, costa undeva între 50 si 60 lei . Faceți voi socoteala ! O parte le-am cumpărat de la cabinetul medicului nostru veterinar și restul direct de la ROMVAC .
La aproape trei luni de la cura cu aceasta apă chioară comercializată de ROMVAC , întâmplarea face ca starea pacientului tratat cu acele flacoane să se agraveze , infecția de la picioare să avanseze și să i se amputeze o parte din laba piciorului. După câteva săptămâni de la operație infecția avansează ... Se fac analize si ce credeți că iese ?  STAFILOCOC AURIU .  Deci una dintre bacteriile la care utilizatorul tratamentului IMUNOINSTANT de la ROMVAC ar fi trebuit sa fie imun deja . 




O țeapă mai mare nici că puteam lua .
Șarlatanie ce profită de necazurile și bolile oamenilor suferinzi.
Apăi, dragii mei escroci , să vă aducă soarta (viața, Universul , Dumniezo , echilibrul universal , Mama Natură, Zalmoxe, Allah , Yahve sau în ce rahat credeți voi) pe masura faptelor si intentiilor voastre ! Șarlatani și escroci la drumul mare ! 
O balanță a vieții precis exista și sunt ferm convins ca totul are un contraechilibru , iar faptele noastre (bune sau rele) se vor întoarce la noi întotdeauna.

         Nu , nu sunt singurul care şi-a luat ţeapă cu produsul minune de la şarlatanii ROMVAC .  Este îndeajuns sa daţi un search pe GOOGLE şi veţi descoperi o groază de alţi pagubiţi.
Dramatic este faptul ca marea lor majoritate sunt oameni bolnavi sau grav bolnavi , pensionari amărâţi care şi-au pus ultimele speranțe in produsele minune.


(cu asta a fost tratat atat pacientul uman
cat si bietul meu motan Nuk - la recomandarea
medicului veterinar )


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: