12 ian. 2017

LA LOPATA LUMEA TOATA ...




     Ieri am stat toata ziua la lopata in zapada alaturi de un prieten din copilarie . Nu am facut nimic altceva. Zapada , lopata, aer rece, conversatie, un strop de vin fiert, un strop de tuiculita fiarta.
O zi minunata !
Lopata, vin fiert, lopata, vin fiert, lopata , tuica fiarta, lopata, tuica fiarta , lopata ....


Am fost atat de prins de lopata din zapada incat nu am apucat nici sa fotografiez , nici sa-mi fac "smellfie", nici sa-l filmez pe Marius (prietenul din copilarie) cum se caznea sa-i deszapezeasca masina unei vecine (dupa ce deja deszapezise o parte din trotuar si doua autoturisme ale lui, cu locurile de parcare aferente) . Intr-o oarecare masura ma oftic pentru ca ar fi fost niste amintiri imortalizate misto si de mare valoare peste ani.
Insa nu am avut timp , nu mi-a stat gandul acolo si m-am bucurat de activitate atat de mult incat am uitat complet de altceva .  Poate la urmatoarea zapada ma voi opri cateva secunde pentru a imortaliza momentul .
Devin sentimental ...

Respect voua celor care ati iesit cu lopetile la deszapezit !

Vreti schimbare ? Invatati sa va schimbati voi mai intai .
Faceti curat macar in jurul propriilor autoturisme !




Cu lopata prin zapada .



P.S.:
Nu am apucat nici macar sa fotografiez zecile de nesimtiti care au trecut pe strada cu autoturismele pline de zapada (inclusiv pe luneta si stopuri) , "deszapezite" doar in dreptul soferului.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: