10 ian. 2017

BENZINA / MOTORINA DE FURAT ?!




    Aseara (09.01.2017 - in clip am trecut din greseala data de astazi), in jurul orei 20:30, suna telefonul. Nu cunosteam numarul ( 0725 396510). Raspund.
Surprizaaa ! Un individ care sustine ca are numarul meu de la un cunoscut (WTF?!?!)
incearca sa imi vanda benzina/motorina DE FURAT(ca doar nu o avea sonda in curtea proprie) .
Nu am cumparat, nu cumpar si nu voi cumpara vreodata ceva de furat . Nici macar o scobitoare , daramite benzina . WTF ?!
Voi afla eu si de unde avea numarul meu .
Surprinzator este faptul ca imi cunostea prenumele real ....
Inregistrarea completa o voi pastra si o voi pune la dispozitia organelor de ancheta.
Oare Politia Romana ce pazeste ?!


P.S.:
REPET (pentru a nu stiu cata oara) , TELEFONUL MEU INREGISTREAZA ABSOLUT TOATE CONVORBIRILE. ULTERIOR SELECTEZ CE STERG SI CE PASTREZ , IN EVENTUALITATEA CA VOI AVEA VREODATA NEVOIE DE INREGISTRARI . Am mai zis PUBLIC acest lucru si nu am ascuns niciodata faptul ca inregistrez si pastrez anumite convorbiri telefonice.



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: