24 ian. 2017

Idioti cu arme folosite/detinute ilegal .



Asa l-am gasit ieri pe Tomy.
A fost impuscat cu o arma cu aer comprimat sau cu o arma de airsoft. O singura alică/bilă l-a nimerit.
Rana/gaura are aproximativ 3-4 zile si este destul de adanca.
O sa aflu eu cine e "smecherul" care trage cu arma dupa animalele din Posesti (Prahova) !
Imi asum toate consecintele legale ... dar promit ca ii tai degețelele si il pun sa si le manance .
Nu mai apelez nici la Politie , nici la autoritati. Astora de la Politie ori le e frica invocand ca au copii acasa (atunci cand apelezi la ei) , ori sunt mana in mana cu toti infractorii/interlopii , ori taraganeaza plangerile o vesnicie . Politia Romana este plina de oameni corupti , indivizi murdari , interlopi , mafioti , putori si fricosi .
M-am cam saturat sa tot fac pe baiatul bun si sa astept sa-mi faca legea dreptate . De ani de zile astept sa se schimbe ceva in sistem si imi duc viata fara nici cea mai mica abatere de la litera legii. Am lasat de atatea ori de la mine , am inghitit in sec , am tacut si am sperat.
....
O sa aflu eu care cretin are arma in zona comunei Posesti (Prahova) si se "joaca" la modul asta cu animalele din comuna .... Macar sa ne "jucam" impreuna. Nu?





L.E.:
Tomy este motanul aflat in grija tatalui meu . Are aproximativ 9 ani si a fost salvat de pe strada inca de cand avea vreo 2 luni . Este vaccinat (cu schema completa anuala - inclusiv antirabic) , deparazitat periodic intern si extern, are carnet de sanatate .
Tomy , Mona (metisul de ciobanesc german) si Fetita (metisul de pekirom) , sunt trecuti pe numele meu .
Catelusele sunt amandoua sterilizate , microcipate si inscrise in RECS . Niciuna nu umbla libera pe strazi , in afara curtii noastre.
Toate cele trei animalute sunt salvate din strada , ingrijite , bine hranite si au parte de toata dragostea posibila.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: