10 dec. 2016

Imi bag pula in Craciunul vostru sec, fad si comercial !





Nu , nu fac carnati anul acesta.
Nu , nu fac toba anul acesta.
Nu, nu fac caltabosi anul acesta.
Nu , nu fac nimic dintr-ale porcului anul acesta.
Prefer pastrama de oaie/berbec ...

Mi-e scarba.
Mi-e scarba de rutina bolnava a acestei perioade.
Mi-e scarba de imbecilii care se aglomereaza pe sosele si prin magazine , de parca dupa 1 ianuarie totul s-ar sfarsi.
Mi-e scarba de toti cei care speculeaza produsele pe care le cauta imbecilii care se aglomereaza pe sosele si prin magazine.
Mi-e scarba de colinde .
Mi-e scarba de "bunatatea" prefacuta a multora , afisata doar pentru a creea aparenta unei atmosfere inexistente in fapt.
Mi-e scarba de tot ceea ce inseamna aceasta perioada a anului, aici ... in Romania.

P.S.:
1. Iar vor incepe popii sa umble cu icoane, stropeli cu busuioc si binecuvantari pe la usi.
2. Nu , nu voi merge sa votez nici de data asta .


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: