26 dec. 2016

Cand imi voi pierde tot ce mi-a ramas ...



Si atunci cand Eva nu-mi va mai fi ,
cand Tina nu-mi va mai fi ...
Atunci cand Mona , Fetita si Tomy dusi vor fi ,

IMI VOI CAUTA RASPUNSURI LA TOATE INTREBARILE RAMASE FAR' DE RASPUNS .
  Si de nu voi gasi , singur imi voi fauri .
Atunci nimic nu va mai fi de pierdut.

Animalele mele sunt familia mea.
Ele m-au ajutat sa-mi pastrez un oarecare echilibru in toti acesti ani si sa ma gandesc de zece ori inainte de a face un pas la stanga sau unul la dreapta . Am dat totul pentru ele .
Am preferat sa ma las pe mine in urma si sa le fie lor bine .
Nu stiu daca am procedat bine sau nu , daca cei din jur au profitat de aceasta slabiciune a mea. Timpul va rezolva totul si sigur imi va aduce raspunsuri intr-un fel sau altul.


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: