27 dec. 2016

ADOPT PISIC (MOTAN) !





      STIU , SUNT CEL MAI MARE IDIOT PENTRU CA AM LUAT HOTARAREA ACEASTA.
NU FACETI CA MINE !
NU ADOPTATI ANIMALE !
NU VA LUATI NECUVANTATOARE PE POST DE ANIMALE DE COMPANIE ! NU STITI LA CE VA INHAMATI .

M-am razgandit ... Imi calc pe principii , trec peste ceea ce mi-am jurat si mai fac o incercare.
De trei zile scriu si sterg acest text ... scriu si sterg ....
O sa mai acord o sansa vietii , o ultima sansa .

Tina sufera cumplit si apartamentul e pustiu fara Nuk .
Linistea ramasa in urma lui e toxica si extrem de apasatoare.
O sa adopt un motanel , dar de aceasta data o voi face doar in anumite conditii (putin mai speciale) .

Daca se vor intruni conditiile impuse de catre mine si se va gasi un motanel , ii voi oferi tot ceea ce am eu si fetele mele pentru tot restul vietii lui .
Eu nu abandonez animale ! Nu am facut-o vreodata si nici nu o voi face.


~~~~~~~~~~~


ADOPT PISIC (MOTAN) !
Indiferent de provenienta lui (din pisica cu stapan sau din strada) .

CONDITII :

- varsta intre 3-6 luni
- sa aibe deparazitare interna si toate vaccinurile la zi (inclusiv vaccinul impotriva corona virus si cel antirabic) + dovada cu parafa medicului veterinar si numar de telefon al medicului (voi suna sa verific)
- sa aibe analize complete la sange , efectuate recent (nu mai vechi de 30 zile) + dovada (fisa cu analizele)

Nu conteaza culoarea blanitei si nici alte detalii legate de aspect. Ma intereseaza doar respectarea conditiilor de mai sus si ca motanelul sa fie sanatos .
Nu ma intereseaza daca face sau nu la litiera. Va invata.
Nu, nu suport eu costurile indeplinirii conditiilor de mai sus . Eu voi suporta costurile a tot ceea ce va fi necesar din momentul in care va trece pe numele meu si va vietui in casa mea.
De sterilizarea lui ma voi ocupa eu , dupa varsta de un an.

Cei care detin si vor sa dea spre adoptie un astfel de motanel (sau au cunostinta despre un astfel de motanel care are nevoie de adoptie) , ma pot contacta in privat AICI (link) .
Nu ma deranjati daca nu intruneste toate conditiile de mai sus !


P.S.:
Cei care ma cunosc , stiu de ce pun aceste conditii.
Nu dau mai multe explicatii.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: