13 oct. 2016

NU RECOMAND Pilkington Ploiesti .





Parbriz pus de reprezentanta Pilkington - 360 lei (in urma cu doi ani si jumatate) .
- cost 360 lei (manopera inclusa)
- incompetenti
- neseriosi
- mincinosi
- impresari si figuranti
- m-au plimbat vreo zece zile , mi-au adus doua parbrize care nu se potriveau (ba din cauza dimensiunilor , ba din cauza pastilei de prindere a oglinzii)
- nu mi-au permis sa stau sa vad cum il monteaza
- parbriz promis marca Pilkington , dar adus si montat parbriz chinezesc NO NAME
- autoturism VW ... ~ Pilkington mi-au montat parbriz Seat Ibiza (mai mic , mai ingust, mai subtire , prost si cu pori), invocand ca nu se gaseste pentru modelul meu de autoturism
- mi-au produs inclusiv daune la bordul autoturismului
- nu mi-au mai pus la loc toate elementele izolatoare dintre bord si parbriz
- au rupt un cheder de protectie
- probleme intre straturi la aburire si frig
- opacitate aproape inexistenta
- zilele trecute a plesnit fara nicio piatra sau lovitura


~~~

Parbriz montat de catre IdealGlass Trade SRL (astazi) , o firma din Ploiesti , undeva pe strada Apelor din Ploiesti.
- cost 269 lei (manopera inclusa)
- marca Nordglass
- parbriz dublu ca grosime fata de cel pus de reprezentanta Pilkington
- parbriz exact pe modelul autoturismului VW, din stoc (nou nout ~ in tipla)
- opacitate perfecta
- punctuali , parolisti (dupa ceas) , seriosi , meticulosi , profesionisti
- mi-au permis sa stau langa ei pentru a vedea toata operatiunea

... restul voi vedea in timp.



Eu sunt o persoana foarte pretentioasa in ceea ce priveste produsele si serviciile platite CU BANII MEI . Sunt extrem de cusurgiu. Ei bine , pana acum , celor care mi-au pus astazi parbrizul cel nou chiar nu am ce sa le reprosez.
O sa revin zilele acestea cu detalii si un articol mai amplu despre aceasta poveste .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: