8 oct. 2016

ELECTRICA VALENII DE MUNTE O SUGE CU BRIO ...



       Prin luna iulie a.c. , un cablu electric ce racorda casa de la tara (unde locuieste tatal meu) la reteaua Electrica s-a desprins (in urma unei furtuni) . Acesta atarna pe deasupra gradinii cam la 1,5 m deasupra solului si inca circula curent pe el . Astfel aparand pericolul ca tatal meu sa il agate cu vreo unealta de curte si sa se electrocuteze.
Am sunat pe numarul scurt de urgenta al celor de la Electrica Valenii de Munte (de unde apartinem) . Mi s-a promis ca in cateva ore va veni echipa de interventie pentru a remedia problema.
Au trecut vreo 5 zile de la apelul telefonic. Am sunat din nou dupa 5 zile. Iar mi s-a promis ...
Au mai trecut vreo 3 zile .
Ajuns in Ploiesti , am trimis un e-mail direct catre Electrica Sud Muntenia . Mi s-a dat numar de inregistrare imediat si , in doar cateva ore , echipa de interventie a Electrica Valenii de Munte a fost la tatal meu si au remediat problema .


Cei de la "centru" le-au cerut socoteala celor responsabili de zona Valenii de Munte - Ploiesti.
Astazi , dupa trei luni , imi trimit cei de la "centru" raspunsul PUTORILOR din zona Valenii de Munte - Ploiesti .
Atasez aici print-uri cu minciunile incompetentilor de la Electrica Valeni .
Desigur , cei responsabili mint cu tupeul si nerusinarea caracteristica natiei noastre de romani ...
Exista probe (inregistrari) telefonice cu apelurile facute catre Electrica Valeni (pe numarul 0244 929) si cu promisiunile incompetentilor . S-au facut apeluri repetate si s-au primit promisiuni de remediere ... timp de aproape doua saptamani (inainte de a se face petitia prin e-mail) .
Nesimtire maxima ! Oare ei nu se gandesc ca si noi avem inregistrarile convorbirilor telefonice + fotografii cu pozitia cablului electric la nivelul de aproximativ 1,5 m deasupra solului ? Daca s-ar fi intamplat o nenorocire tot asa ar fi sustinut ?

Angajati plini de tupeu si salarii nesimtite ...
DACA S-AR FI INTAMPLAT O NENOROCIRE CU TATA DIN CAUZA NEPASARII SI INCOMPETENTEI LOR , CINE ERA RESPONSABIL ? Probabil ca nu m-ar mai fi interesat. I-as fi cautat pe fiecare in parte si i-as fi trimis dupa tata ... fara nicio remuscare sau parere de rau.
Nu , nu este prima oara cand am o problema cu GOLANII DE LA ELECTRICA VALENII DE MUNTE .
O sa revin .
Mai am cateva petitii si reclamatii de facut . Mai ales ca de vreo 4 ani , cum vine o ploaie cat de mica in zona , cum pica curentul .
Iar apoi apar supratensiuni pe retea. I-au ars tatalul meu vreo 5 aparate electrocasnice si electronice pana acum .
Pana azi am tot lasat de la mine in ceea ce ii priveste. De azi nu mai las .




0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: