9 oct. 2016

Cati caini apar pe corabia Speranta ?



Cati caini apar pe corabia "Speranta" , in ecranizarea romanului lui Radu Tudoran , "Toate panzele sus!"    ?

Amintirile si lumea copilariei mele mi-au fost date peste cap ...
M-a intrebat cineva cati caini erau pe corabia Speranta (in film) .
Stiam doar despre Labus (metisul de boxer) si mai stiam ca in cartea lui Tudoran se numea Negrila nu Labus .
Ei bine . Tocmai am constatat ca am trait in "minciuna" pana astazi.
Bai nene...si am revazut serialul de vreo cateva ori dealungul vietii pana acum , insa niciodata nu am observat ....
Chiar am ramas pe ganduri si plin de intrebari.


Multumesc, Liviu !  :)

~~~~~~

Aflati raspunsul incepand cu minutul 39:43 din clipul de mai jos . Priviti pe punte, in dreapta capitanului Anton Lupan !


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: