18 sept. 2016

Pescuit pe Lacul Peris (16-17 septembrie 2016) - review




   Prea cald pentru perioada aceasta ! Mult prea cald !
Noroc cu frumusetea locului .
Multumesc frumos, domnule inginer Albastroiu !

  Ce trebuie retinut in primul rand . In lacul Peris este peste . Este peste pentru toata lumea , de toate marimile (am vazut live capturi impresionante, la "vecinii" de stand) . Trebuie doar sa ai noroc de vreme buna , de fir intins si sa te pricepi macar putin . 
  Din pacate, exceptand experienta ingrozitoare de la Homoraciu , pot spune ca aceasta partida de pescuit (la inceput de "sezon personal") a fost una dintre cele mai proaste din viata mea.
Poate daca nu as fi scapat un salau dis de dimineata si nu ar fi fost atat de cald ... as fi avut ganduri mai frumoase.
Peste la Peris este cacalau. Insa mult mult prea cald fuse afara.

   Pe final de prima partida la inceputul "sezonului personal de pescuit" vin cu o singura chestiune (critica, doleanta , recomandare ... sau cum vreti sa ii spuneti) legata de locul meu de suflet pentru pescuit (Lacul Peris - domnul inginer Albastroiu) .
Locul este extraordinar . Chiar si atunci cand nu am noroc de fir intins , imi da o stare de bine inexplicabila . Imi plac partidele de 24-48 ore . Imi place singuratatea in compania lacului. Ma ajuta sa ma reincarc pozitiv .
Domnul inginer Albastroiu este un bun administrator si un om cu foarte mult bun simt (mai ales daca ii arati respectul cuvenit). Intr-o oarecare masura are ceva familiar . Poate si asta ma face sa ma simt foarte bine acolo .
O singura chestie lipseste cu desavarsire de pe balta:
o toaleta cat de cat omeneasca .
Ar fi nevoie de amplasarea macar a 2-3 toalete ecologice pe Lacul Peris . Este jenant ca la o partida de 24-48 ore sa te taie (si nu ma refer la urina) si sa nu ai unde decat in boscheti , pe dupa uluci sau pe camp . Eu prefer sa nu fac ... Ma abtin cat pot . Insa am vazut pe altii care si-au lasat "ADN-UL MARO" in urma pe unde au apucat . Foarte multi . Pacat ! :(
Sunt alte balti / lacuri care au toalete la standarde extraordinare (vezi balta de la Homoraciu - Teisani) . Insa mie nu imi plac acele balti ... Eu iubesc Lacul Peris. Starea pe care mi-o da , nu am gasit-o in alta parte.
Poate , pe viitor , domnul inginer Albastroiu are in vedere si amplasarea unor toalete decente (ecologice sau nu) .

Da , lacul Peris este locul meu preferat pentru deconectare de agitatia orasului si pentru reincarcat de baterii sufletesti . Voi continua partidele din aceasta toamna tot acolo .

P.S.:
Datorita genului de pescuit "old school" practicat de catre mine , nu ma pot lauda cu vreo captura impresionanta. Cea mai frumoasa captura a mea pe lacul Peris a fost un ciortan pana in 3 kg, in primavara aceasta . Insa , pe cuvantul meu , am vazut live capturi de crap la 6-8 kg , galben ..gras.... si frumos .


caras imens























0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: