12 sept. 2016

Am fost la o nunta ...



sursa foto-link
Nu-mi plac nuntile .
Mie imi placeau doar dulciurile si prajiturile pe care mi le aduceau ai mei parinti de pe la nuntile pe la care mergeau...
De aceea , aceasta este prima nunta la care am fost dupa 24 ani . Am fost la aceasta nunta pentru cei doi tineri insuratei. Meritau.

A fost o nunta ok. Au participat in jur de 100 persoane. In mare au fost invitati la locul lor si seriosi .
Locatia a fost undeva langa Ploiesti , in marginea unei paduri. Frumos !
Mancarea a fost mult mai buna decat ma asteptam . Bautura de calitate si in cantitate indestulatoare.
Cafea la discretie . Tortul extraordinar .
Au fost foarte multe plusuri. Minusurile nu are rost sa le enunt aici . Nu se cade. Tin de opiniile , convingerile si principiile mele personale.



***dansul mirilor***
~~~

***momentul meu preferat - dansul dedicat invitatilor miresei***









Post Scriptum:
Greu mai e sa zambesti tamp tuturor !
Tare greu mi-a fost sa ma uit in stanga si in dreapta cu un zambet stupid si sa zic "da, da, da ... asa este" ... chiar daca nu am habar ce am fost intrebat.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: