24 aug. 2016

NU VA LUATI NECUVANTATOARE DREPT ANIMALE DE COMPANIE .



Costurile au ajuns sa fie enorme (din toate punctele de vedere) .




~~~

Motanul meu , Nuk , in continuare are o stare nasoala .
Are o stare dubioasa , e apatic ...
A avut momente in care s-a simtit mai bine , insa acum iar sta ca prostul .
Nu , inca nu stiu exact ce are . E ca la prognoza cu timpul probabel (poate ca ... sau poate ca....) .
Sau mai degraba ca in bancul cu diagnosticul limbricilor :
"Daca l-a mancat in cur sa se urce in copac si sa isi rupa mana in cadere ... Clar ! L-a mancat in cur , deci are limbrici."

Este bine totusi ca aruncam bani dupa bani , bani dupa bani si mergem pe incredere ca prostii .
In cateva zile am cheltuit cu el deja un salariu de muncitor . Pula mea , numa' animale sa nu ai .
Bine dracu' ca nu s-au imbolnavit si Eva sau Tina (sau amandoua o data cu el) .

In zilele noastre, a avea un animal de companie este UN LUX , iar medicii veterinari stiu asta ... Cheltuielile veterinare cu o pisica ma costa/m-au costat cat tratamentele a doi oameni internati in spital (la propriu). Macar daca as fi stiut ce are precis si pe ce cacat arunc banii ...
Asa ca raman la sfatul enuntat anterior:
NU VA LUATI ANIMALE DE COMPANIE ! S-ar putea sa faca "viroza" ... sau sa ia un virus ... sau sa manance ceva de pe jos ... si apoi COSTA AL DRACU DE MULT . Mai ales pana reusiti sa ii gasiti diagnosticul si sa ii nimeriti tratamentul potrivit (daca nu moare intre timp).
Probabil ca nici macar cresterea unui copil nu ajunge sa fie atat de costisitoare.

Daca as fi avut sange rece , l-as fi dus sa il eutanasiez . Zau !
M-am saturat sa imi tot las prioritatile pentru el.


Chestia prin care trec acum cu Nuk imi aduce aminte de primul meu motan (Leo) si de diagnosticele fantoma pe care i le punea medicul veterinar de la acea vreme.
Cand s-a imbolnavit Leo , doamna medic veterinar Ioana Manea (PetVet Ploiesti) la fel a inceput ...
Ba ca are diabet ... Ba ca nu are diabet , dar are o boala autoimuna....
Ba ca are hepatita ... Ba ca nu are hepatita, dar are o insuficienta renala ...
Ba ca are ciroza ... Ba ca nu are ciroza , dar sigur are ceva ....
Pana cand , la un moment dat , de la cate branule a incercat sa ii bage sarmanului pisic, acesta a facut o cangrena umeda la o labuta si a trebuit sa ii fie amputata labuta . Motan la 15 ani varsta.
Eram atat de prost incat aveam incredere oarba in ce spunea acea "duamna" ... Si uite asa mi-a papat vreo 5000 lei (50 milioane de lei vechi) in doar 2 luni . In ziua in care motanul meu a facut accident cerebral si a paralizat complet de la gat in jos , am sunat-o (era o Duminica) si mi-a zis ca are treaba acasa si nu poate sa vina sa ma ajute .

Leo nu mai este de cativa ani. S-a stins pe 10 iulie 2011 . Si in mare parte moartea lui se datoreaza medicilor veterinari care l-au torturat in ultimele lui doua luni de viata .
Cand s-a stins Leo am schimbat si medicul veterinar.
Oare o fi cazul pentru o noua schimbare ?!



P.S.:
Ceea ce ma nemultumeste este faptul ca medicul nostru veterinar nu este in apele lui . S-a schimbat.
In momentul in care Anna (fostul meu ciobanesc german) a fost diagnosticata cu tumora nazala , medicul veterinar simtindu-se depasit de situatie a apelat la fostii lui profesori de la FMV Bucuresti , asumandu-si limitele . La acel moment , am apreciat enorm acest fapt . Punea viata unui animal mai presus de orgoliul profesional . Rar gasesti asemenea caracter la un om .
Acum totul s-a schimbat ...

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: