22 aug. 2016

Despre profesionalism si tarele unui caracter defectuos . (2)


  Sunt statornic si iubesc confortul unei relatii de lunga durata in ceea ce priveste relatia cu o femeie .
Merg in acelasi service cu masina personala.
Raman client fidel al aceleasi sali de sport timp indelungat , daca nu intervin factori care sa imi creeze disconfort sau care sa diminueze calitatea locului si a ofertelor .
Merg in aceleasi localuri de consum si relaxare ani la rand (terase/restaurante/pensiuni/hoteluri) , deoarece ma simt bine si nu sunt genul care sa vrea sa schimbe ceva doar de dragul de a schimba (daca nu este cazul) .
Pun multa pasiune si dedicare in activitatile care-mi preocupa existenta . Nu ma sucesc dupa cum bate vantul .
Obisnuiesc sa imi fac cumparaturile din aceleasi locuri si magazine , daca produsele au fost pe placul meu si nu m-au dezamagit.
In general sunt fidel unor singure firme de haine si incaltaminte (cu mici variatii de conjunctura) .
Pentru animalutele mele am acelasi medic veterinar de cativa ani si nu il voi schimba atata vreme cat voi fi convins ca profesionalismul , calitatea si dedicarea lui raman pe primul plan in ceea ce priveste prioritatile sale .
Am acelasi medic de familie de peste 23 ani (medicina umana).
Imi pastrez tipul tunsorii si al barbii multa vreme , nefiind adeptul schimbarilor doar pentru ca sunt "la moda" .
Folosesc acelasi tip de benzina pentru autoturism timp indelungat .
Am un singur pielar si o singura croitoreasa .
Hrana pentru animalele mele cumpar doar din doua locuri .
Folosesc aceleasi produse pentru igiena si aceeasi marca pentru periuta de dinti (de multi ani) .
Am acelasi furnizor de servicii de televiziune de peste 20 ani . Aproximativ acelasi si in ceea ce priveste serviciile de internet .
Folosesc aceeasi firma in ceea ce priveste masina de tuns (parul din cap sau barba) de peste 8 ani .


S.A.M.D.

... Insa totul pana la alterarea calitatii , aparitia incompetentei , nasterea superficialitatii si dezechilibrarea raportului calitate-pret-venituri .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: