25 apr. 2016

DESPRE JURNALISTII LOCALI SI BABUTELE CARE VAND PATRUNJEL PE TROTUAR .




[pentru pseudojurnalistii locali din Ploiesti]




   Nu mai plangeti de mila babelor care vand zarzavaturi pe trotuar , mintind ca nu au loc pe tarabele din piete din cauza speculantilor !
In Ploiesti , toate pietele au tarabe libere/disponibile . Ce-i drept , chiriile sunt exorbitante si concureaza cu chiriile din mall-uri .

Babele / tigancusele / copiii "amarati" pe asta mizeaza . Pe naivitatea voastra , a cumparatorilor fraieri .

1. "Bunicutele" respective cumpara marfa veche care nu se mai vinde (verdeturi in general) a comerciantilor cu tarabe si apoi o vand pe trotuarele din jurul pietei , jucand pe moneda lacrimogena promovata de pseudojurnalistii locali.
Unele dintre ele au telefoane la care eu nici nu imi permit sa ma uit in vitrina unor magazine de profil .
Probabil or mai fi si vreo doua-trei batrane cinstite , insa majoritatea celor cinstite vin si isi gată marfa inca de la primele ore ale diminetii .

2. Unele "bunicute" (si aproape toate tigancusele ce vand verdeturi "de gradina") sunt aprovizonate acolo pe trotuar , din ora in ora , de catre "nepotii" lor . Acestia aduc zarzavaturile cu autoturisme pe care eu unul nu mi le-as permite ...

3. Cunosc cazuri concrete si am probe destule . Chiar unii dintre cei din lista mea stiu ca nu vorbesc baliverne si chiar au habar pe ce anume imi bazez afirmatiile de mai sus .
De exemplu, cunosc o "bunicuta" care se imbraca ca vai de ea si vinde pe trotuar verdeturi , lapte , branza si oua .
- verdeturile (ofilituri) stiu exact sursa de unde le ia grin emoticon
- laptele il aduna de pe la altii si apoi il boteaza cu apa
- ouale le cumpara de pe unde poate (vechi)
- branza de cele mai multe ori este mancata de sobolani sau soareci (am asistat chiar eu la o faza in care o curata si bombanea sobolanii) si este facuta din laptele stricat ramas nevandut
Isi depoziteaza toate acestea intr-una din tarabele din piata langa care vinde aceste produse , facand pe amarata .

4. Ia mergeti la ei acasa , dragi pseudojurnalisti ! Filmati-le gradinile cu zarzavat si dovediti ca sunt producatori "amarati" !

App , pe platoul Halelor Centrale chiar veti gasi puzderie de producatori reali (balenii) . Sunt oameni care muncesc zi lumina si care se imbolnavesc muncind . Au case frumoase , masini scumpe , dar nu apuca sa se bucure de ele ... Ati putea scrie un reportaj despre "baleni" . Dar e greu cu deplasarile in teren ... Astazi , jurnalismul se face de pe scaun , scriind basme si dand copy-paste unor comunicate oficiale ale institutiilor principale.

Adevaratii speculanti care batjocoresc producatorii reali nu sunt in piete ! Acestia sunt in SUPERMARKETURI si HIPERMARKETURI .

P.S.:
Vreti stiri despre evazionisti ? Incercati in zona Pomul Verde (la Ani Pocaita) sau la Serpo sau la piata privata din Pucheni (cea de en gros) ! Vedeti acolo daca se elibereaza facturi sau daca exista acte de provenienta a marfurilor !
Nu va mai legati de comerciantii din piete , daca nu ati stat macar o zi langa ei ... sa munciti cot la cot si sa va spetiti pentru o paine amarata !




~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~


Nu , eu personal nu am o afacere cu produse agroalimentare . Afacerea mea are cu totul alt obiect de activitate.
Insa , da , am membri in familie care au o mica afacere cu produse agroalimentare.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: