10 mar. 2016

PH15NCC - IMBECILUL ZILEI (10 martie 2016)



.... siiii astazi la categoria "IMBECILUL ZILEI" avem tot un sofer de Opel.
Jur ca nu am nimic cu aceasta marca de autoturism ! Sincer , mie imi displac doar doua marci : BMW si Mercedes (chestie de gusturi) .
In clipul de mai jos avem o zona din Ploiesti unde s-au intamplat multe accidente . Este in centrul orasului (dar Politia Rutiera nu se sinchiseste). Chiar de curand s-a lasat cu un accident mortal .
Oare de ce ? Pai sa urmarim clipul si poate vom intelege de ce !





P.S.:
Intamplarea a avut loc in jurul orei 8:45 AM , in aceasta dimineata .
Initial am intentionat sa nu il las sa se bage, dar mi-a fost mila de aripa stanga a carutei mele.
Cateodata chiar imi pare rau ca am dat la fier vechi Dacia 1310 a tatalui meu ...

***
MAI MULTE FILMARI DIN TRAFIC PE FACEBOOK - Ploiesti Trafic  !!!


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: