8 mar. 2016

Idei si ganduri , mucegaite printre randuri .


          De ce , cu fiecare an ce trece , suntem obligati sa adaugam ani la varsta ? De ce sa nu scadem din ei ?

Mi-au aparut fire de par alb pe tample (da , bre, mi-am lasat parul sa creasca) .
Parul din nas imi creste din ce in ce mai lung si mai carliontat , fiind nevoit sa-l cosesc din ce in ce mai des.
Mi-am plombat doua masele si mi-am scos una .
Ma bas mai lent si mai puturos.
De multe ori imi este atat de lene incat  urinez asezandu-ma pe tron. 
.............
Am invatat ce este moartea si ca pana la urma ramai de unul singur, toti cei dragi plecand grabiti spre urmatorul inceput.
Am invatat ca pana si copilaria te tradeaza, fugind grabita de la tine catre alt copil .
Am invatat ca doar animalele iubesc cu adevarat si pentru totdeauna.
............
Daca nu merg o saptamana la sala mi se lasa pieptul (ţâţele- daca va face placere termenul) , mi se lasa carnea/pielea de pe brate si ma cuprinde depresia .
Unghiile la picioare imi cresc mai deformate si mai urate .
Caut linistea si umbra din ce in ce mai des.
Hmmmmm....


Doar putintel a mai ramas. Putintel pana voi trage inca o liniuta . 
In ritmul in care trece timpul , putin ... foarte putin a mai ramas chiar si pana la sfarsit . Care sfarsit ? Sfarsitul a ceea ce cunoastem in prezent si inceputul a ceea ce speram a gasi dincolo.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: