2 mar. 2016

ASTAZI AM DOAR DOUA BARFE ...



De fapt este vorba despre o barfa si o "recomandare" .

1. [barfa]

Noua mea vecina de la etajul 2 este profesoara . Nimic special.
Cine este noua mea vecina si de unde a avut 55 000 EURO (cash) pentru noul ei apartament . Pai, precum am mai scris cu ceva timp in urma, "vorbeste lumea" ca a fost / este unul dintre principalii martori in dosarul penal al unui "mare smecher" de pe la ANAF . Si mai "vorbeste lumea" ca respectivul i-a facut cadou acest apartament (ma rog, banii pentru el) cu conditia de a-si schimba declaratiile din dosarul respectiv ...
LUME REA SI BARFITOARE !
Problema este alta . De cand s-a mutat aciulea , este un dute-vino pe usa blocului . Cine ? Elevii care vin la pregatire .
Cati ? Cam 12-14 elevi pe zi , 3-4 zile pe saptamana, in serii de cate 6-7 elevi .
Bietii parinti !
Nu am habar ce materie preda , dar probabil ceva important ... daca vin atat de multi elevi la pregatire.
Oare elibereaza factura, bon fiscal , chitanta ... pentru banii incasati de la bietii copii, in urma sedintelor de pregatire ?
Din cultura mea generala , o sedinta de pregatire , in functie de materie , variaza undeva intre 70 si 150 RON de elev . Faceti si voi o socoteala aproximativa !
Amarati rau profesorii astia !
DA, AM UN GHIMPE IMPOTRIVA UNOR ASTFEL DE SPECIMENE INCA DE PE VREMEA CAND ERAM IN LICEU. Asadar ... "va urma" !!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~


2. [NErecomandarea]


   NU VA RECOMAND SA INCARCATI CARTUSE PENTRU IMPRIMANTA la AComputers Ploiesti [ str. Romana , nr. 13 ] ! Sunt incompetenti si folosesc tus expirat/de proasta calitate.
Tocmai mi-au bulit doua cartuse HP . Mi-au bagat tus vechi si de proasta calitate in ele . Erau la prima reincarcare. S-au dus pe apa Sambetei... Drept urmare , sunt nevoit sa imi cumpar altele noi (nu-s decat 160-200 ron setul de doua).

Si inca ceva ... NU ELIBEREAZA BONURI FISCALE .


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: