15 mar. 2016

Am fost la teatru .


teatrul Ploiesti


Zilele trecute am fost la teatru , la piesa "Suflete Moarte" (dupa scrierile lui Gogol).
Am fost. Mi-a placut.
Buna piesa ! Buna punere in scena !
Actorii teatrului nostru imi sunt tare dragi. Pe cativa ii stiu de pe vremea cand eram inca un pusti (Galea, Coman, Karl, etc.) Negresit voi reveni cat de curand la teatru.
Trecuse ceva timp de la ultima mea intalnire cu teatrul (ultima piesa vazuta a fost "Gaitele") .

Putini spectatori.
Sala s-a mai micsorat . Normele PSI i-au obligat sa elimine 50 de locuri/scaune. La fiecare spectacol, in spate, sta o masina de pompieri.

Nu ai voie sa filmezi sau sa faci fotografii in sala. Am aflat asta dupa ce deja o facusem pe aceasta.

Desigur , mi-am inchis telefonul inainte de inceperea piesei. Pacat ca altii nu au facut-o .... Nesimtiti !



P.S.:
Sa dea dracu' de nu zici ca Gogol a scris " Suflete moarte" special pentru Dragnea ... :))))))

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: