24 mar. 2016

24 martie 2016 - DOLIU NATIONAL in MEMORIA VICTIMELOR ATENTATELOR DE LA BRUXELLES.



Daca astazi este doliu national , am voie sa ma cac ?
Sau cacarea este considerata o intinare a memoriei mortilor lor ... ?!?

~~~

Daca astazi este zi de doliu national, am voie sa ascult folclor in caruta ( volumul la maxim ) ??? Sarba-n caruta.
Sau se considera propaganda terorista si promovarea sfidarii prin folclor ?

~~~

Daca astazi este zi de doliu national , este obligatorie intonarea de trei ori , inainte de orice activitate de peste zi , a cantarii " VESNICA POMENIRE " ?!
Daca nu spun "Inger ingerasul meu" si nu imi fac cruce in cerul gurii (cu limba) de trei ori , o sa am 10 ani de ghinion si mi se face dosar penal pentru ca refuz doliul national ?


Intreb si eu ca omu' de rand ...


AMIN .
DOAMNELE AJUTA ! (care cum poate)


(sursa foto)

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: