10 feb. 2016

Timpul trece al dracului de repede si de cele mai multe ori ne mor cei dragi , iar noi ramanem ca prostii in urma ....


     Ieri a fost o zi urata.
     Din cand in cand ma mai loveste cate o zi ca aceasta . O zi care devine amara inca de dimineata.
Tocmai am aflat ca unul dintre prietenii Evei a murit de curand. Avea vreo 8 ani .
Fulgerator mi s-au derulat prin fata ochilor toate intalnirile Evei cu respectivul catel . A fost un boxer minunat, vesel si plin de energie.
A fost un campion, un exemplar superb.

Mi-am adus aminte de Anna mea ...
Mi-am adus aminte ca au trecut 4 ani si jumatate de cand o am pe Eva ...
Mi-am adus aminte ca timpul trece al dracului de repede si ca de cele mai multe ori ne mor cei dragi , iar noi ramanem ca prostii in urma ....

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: