13 feb. 2016

[Ploiesti] TAVERNA GRECEASCA DIONYSOS .



NU RECOMAND !
E NASPA . Mancare de cacat . Meniu plin de branza feta , cartofi prajiti si schnitzele .
E INGHESUIALA .
Local pentru snobi cocliti , fuduli , pitipoance cu aere de doamne si corporatisti sarmani.
NU O SA MAI MERG ACOLO .



sursa foto-link

   Am fost aseara (impotriva vointei mele, la insistentele celor cu care am iesit ) . Initial alesesem o alta locatie .
Am mancat un kebab care includea o garnitura de cartofi prajiti , o mica lipie greceasca si un sos "special" .  De fapt a fost un fel de carne tocata modelata sub forma de mititei mai lungi . Carnea nu era bine facuta (mai mult cruda) si condimentata cu condimente pudra la plic (chimicale si arome) . Cartofii prajiti erau imbibati si suprasaturati de un ulei aproape ranced . Lipia reincalzita si veche . Sosul alb era din acela tip Remoulade (la bidon ieftin) .
Am baut un gin tonic . A fost mai mult tonic decat gin.
Nu mi-a placut decat berea (o Silva) . A fost rece si proaspata.
Scrumierele erau schimbate obsesiv . Nu apucai sa termini o tigare ... Nu stiu daca sa o consider o chestiune pozitiva sau una negativa.

Mda ! Data viitoare voi spune PAS .






0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: