11 ian. 2016

Salahorii de la " ZIARUL INCOMOD " FURA CONTINUT .

 
     "ZIARUL INCOMOD" (Ploiesti) FURA CONTINUT VIDEO  . Continut video pe care , dupa ce il FURA, il urca pe contul lor de youtube .

     O zdreanta (care se crede jurnalizda) A FURAT o filmare efectuata de catre mine (cu camera PROPRIE ce o am montata in parbrizul AUTOTURISMULUI PROPRIU ) si apoi a urcat filmarea pe contul de youtube al ziarului unde sclavageste pe plantatie .
Nu am fost intrebat . Nu mi s-a cerut permisiunea .
Pur si simplu jurnalizda de la ZIARUL INCOMOD A FURAT CONTINUT MEDIA .



      Nu ma deranjeaza atunci cand clipurile mele sunt publicate de catre presa locala ... Ba chiar mi-am dat acordul de fiecare data cand acesta mi-a fost cerut . Cu conditia de a se preciza sursa cu link, in caz ca nu am cerut eu altfel.
Ma deranjeaza NESIMTIREA DE A NU DA LINK CATRE SURSA si FURTUL CLIPULUI VIDEO PENTRU A-L URCA PE CONTUL DE YOUTUBE AL ZIARULUI (cont monetizat).


     Acesta este clipul original (direct de la sursa) furat de catre zdreanta jurnalizda de la Ziarul Incomod .... si urcat pe contul de youtube al ziarului FARA ACORDUL MEU :




Militian abuziv pe rosu (08.01.2016)
Posted by Ploiesti Trafic on Friday, January 8, 2016





    Intotdeauna , atunci cand conjunctura m-a obligat sa urc online fotografii/clipuri /texte ce nu erau realizate de catre mine , am folosit sursa originala (cod embed, link sub fotografie/sub fragmentul din textul citat ... sau am aplicat link catre sursa direct pe fotografie) .
Pe contul personal de youtube sunt urcate DOAR CLIPURI VIDEO REALIZATE DE CATRE MINE . La fel si pe facebook. Nu mi-am permis niciodata sa urc clipuri video care nu imi apartin.
Cei care nu respecta munca celorlalti si FURA , in opinia mea , SUNT DOAR NISTE ZDRENTE .
Putori nesimtite , prea v-ati invatat cu totii sa luati totul de-a gata !!!
Aveti idee , zdrentelor care furati clipuri , cata munca este la editarea unui clip si cate ore dureaza ? Nu cred ca stiti . Voi preferati sa furati totul de-a gata si sa monetizati munca altora ....

~~~











DE CE AM LUAT FOC IN HALUL ACESTA pentru doar 23 secunde de filmare video ?

PENTRU CA :

- Special ... am urcat doar acel fragment pe facebook si nu pe youtube , el fiind parte a unui intreg , a unui montaj mai amplu. Urma sa fie urcat pe youtube la finalizarea montajului video . Cine dorea sa preia respectivul fragment, o putea face folosind codul embed , nu furand imaginile si urcandu-le apoi pe contul sau de youtube.

- Nu mi-a cerut nimeni acordul , pentru niciun fel de preluare .
In schimb ei produc bani , isi fac SEO , folosind continut FURAT de la mine .

- Nu este prima oara cand un jurnalist local fura un clip de la mine si il urca pe contul propriu de youtube , publicandu-l ulterior in ziarul online .

- "Preluarile" ar trebui sa functioneze "cu acordul autorului" sau macar cu precizarea sursei (cu link) sau folosirea codului embed, nu CU FURATUL si URCATUL PE CONTUL PROPRIU DE YOUTUBE (pentru SEO , trafic, vizualizari , etc. din care REZULTA BANI) .
Asa cum au putut alti jurnalisti (cu bun simt) sa ma contacteze in privat , cu alte ocazii , si sa imi ceara acordul pentru anumite spete ... asa se putea proceda si acum .

~~~

    Pacat ca ies altii in fata pentru a-si asuma o vina ce nu le apartine , luand asupra lor incompetenta celorlalti si asumandu-si o fapta ce sunt ferm convins ca nu ii caracterizeaza si pe care nu ar face-o vreodata voluntar ! De fiecare data cand am colaborat cu persoana care acum isi asuma o vina ce nu cred ca ii apartine , m-a intrebat inainte de a publica ceva, mi-a cerut parerea , s.a.m.d.


~~~ 

  Noi , ca neam prost, nu ne vom schimba vreodata. Suntem un popor de hoti si de curve. Majoritatea romanilor au in sange acest microb. Se nasc cu el.


Post Scriptum:

   Luati , zdrentelor ! Secventa aceasta nu o aveti. Filmarea cu camera din luneta (de pe spate) . Nu vreti sa o urcati si pe aceasta pe contul vostru de youtube si sa faceti bani din furat munca altora ?
Inca mai detin filmarile originale , needitate , pe suportul original (card SD) .




Posted by Brutacu Hector on Saturday, January 9, 2016

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: