28 ian. 2016

Cum am slabit 8 kg in doar trei saptamani .




Cum am pierdut 8 kg in trei saptamani si jumatate ?
Simplu .
am slabit 8 kg in trei saptamaniDupa mai bine de doi ani de incercari , urcari , coborari + foarte multe esecuri, mi-am alcatuit o dieta dupa puterile mele .

     In fiecare dimineata, in loc de cafea, consum o cana de apa fierbinte in care am stors o lamaie (fara zahar sau indulcitor).
De Luni pana Joi (inclusiv) mananc doar fructe si apa plata . Orice fel de fructe.
Atunci cand simt ca cedez, mananc un supliment alcatuit din floricele de porumb la microunde (sau seminte de floarea soarelui ... sau o punga mica de alune ... sau un borcan de compot de casa ) .


Vinerea , Sambata si Duminica , mananc normal . Indeosebi cat mai multa proteina (carne, carnati , mezeluri , branzeturi , lactate, oua ). In weekend mai consum ciocolata , fursecuri , prajituri, cola , bere .
De evitat painea . Folosesc crutoane .

slabesti rapid mancand la kfc
proteina


slabeste manacand orice
slabeste mancand pe saturate


slabesti mult mancand carnati de casa


P.S.:
Aspectul negativ este relevat doar de faptul ca m-am reapucat de fumat . Putin , dar sigur.




0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: