4 ian. 2016

A venit iarna ! Si-mi place asa .



    Ce chestie !
M-am trezit dimineata , m-am uitat pe fereastra si ... E IARNA .
Halucinant ! Senzational ! E iarna , baaa !
Desigur , stirile meteo vor fi pe stilul "panica" si "coduri grave" .
Traiti cu totii in panica si disperare, in loc sa va bucurati de iarna .






~~~~~~~~
~~~~~~~~

       Da, bre, "astia" din presa locala . Acum putem sa ne indesam cu totii pulele in curul alora de carmuiesc Ploiestiul.
Am plecat de acasa la ora 7:00 am . Pula strazi curatate si material antiderapant. Am mers numai cu a1a si a2a... si tot am tras un drift involuntar la Baraolt colt cu Lamaita si unul in zona Catedralei (fostul sediu Petrom).
App am gume de iarna noi noute.
Abia pi shientru si pe str. Vasile Lupu au aruncat ceva nisip .




Mic drift involuntar (gume de iarna noi, viteza mica) 04.01.1...
Adaptati viteza raportandu-va la conditiile meteo si la starea carosabilului ! Nu va bazati pe faptul ca aveti masini cu dotari suplimentare sau gume de iarna noi !
Posted by Ploiesti Trafic on Monday, January 4, 2016


Suplimentar imi bag pula cu drag in toata familia vecinului cu Haudi si KLA la numar.
Bai cretinule, dupa ce ca nu au dat astia cu antiderapant si ca nu e loc pe strada, tu chiar si acum iesi pe interzis ? Vedea-te-as in primul cap de pod , cu creierii sleiti pe parbriz !




Dimineata , str. Eremia Grigorescu - Ploiesti (SENS UNIC) , un imbecil iesea PE INTERZIS in asemenea conditii meteo ...Din pacate, lentila camerei focalizase aiurea (din cauza parbrizului aburit) si nu i se vede numarul.Este un AUDI care are un numar de inmatriculare ce se termina in KLA . Ii cunosc proprietarul . Este un mocofan cu stand in Balif si cu impresii de fotograf de nunti. Cu prima ocazie o sa am grija sa ii donez niste carne pentru frigiderul nevestei ....
Posted by Brutacu Hector on Monday, January 4, 2016



P.S.:
In rest ... este iarna si misto ! In sfarsit !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: