7 dec. 2015

Despre cadouri , sezonul de iarna si brazi . (P)


In general nu imi plac cadourile. De ce ?
Pentru ca ma obliga ... Pentru ca dau nastere acelui sentiment de obligativitate la reciprocitate.
Prefer sa imi fac singur cadouri.
De obicei imi cumpar carti . Ultimele cadouri de acest gen pe care mi le-am oferit au fost de la Nemira , ceva carti SciFi si colectia Sven Hassel.

        Nu imi plac brazii naturali. Si chiar daca mi-ar placea , acum mi-ar fi imposibil sa am asa ceva in casa. Il am pe Nuk(pisoiul cel mic si nebun) si ar fi dezastru ... Si totusi , daca mi-as lua un brad natural , mi-as lua unul la ghiveci sau macar un brad artificial .

Noroc ca nu am copii (din cate cunosc eu) . Altfel ar fi trebuit sa le cumpar cadouri de Craciun si multe alte tampenii .

.
(cartile mele de la Nemira)

(colectia mea de la Nemira)

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: